Κερδίζει τους καταναλωτές η λογική του Click and Collect

0

Στις αρχές του 2013, η Telegraph παρουσίαζε στο πολυπληθές κοινό της και σε όλο τον κόσμο, ένα «καινούριο» τρόπο αγορών που συνδύαζε με ιδαίτερη δημιουργικότητα το Online Shopping και την Offline αγοραστική εμπειρία. Το concept του Click and Collect έμοιαζε –και ήταν κατά μία έννοια- απλό. Ο καταναλωτής αγοράζε κάτι από ένα eShop, μόνο που αντί να περιμένει τη μεταφορική εταιρεία να του χτυπησει το κουδούνι, επισκεπτόταν ο ίδιος το φυσικό κατάστημα του eShop και παραλάμβανε το αντικείμενο του πόθου του.

H Telegraph δεν είχε ανακαλύψει τον τρόχο. Η λογική του Click and Collect, ήταν ήδη γνωστή, για την ακρίβεια ήταν hot topic- στους eCommerce Experts όπως και το ROPO (Research Online Purchase Offline) που μεσουρανούσε. Όμως, τα Χριστούγεννα του 2012, είχε πυροδοτηθεί η έκρηξη γι αυτή την αγοραστική φιλοφοσία, μέσα από τις γιορτινές αγορές κυρίως στον τομέα της μόδας και η Telegraph ουσιαστικά έκανε τις «συστάσεις».

Δύο μόλις χρόνια μετά, τα στοιχεία από τη Μεγάλη Βρετανία, φέρνουν το Click and Collect, να αυξάνετε με ρυθμούς 20% κάθε χρόνο και να αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής των Βρετανικών καταστημάτων.

Click  and Collect

Click and Collect

Μάλιστα, τρεις στους τέσσερις online καταναλωτές στη Μεγάλη Βρετανία έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες Click and Collect, και μάλιστα δηλώνουν ενθουσιασμένοι. Οι λόγοι; Σε πρώτο χρόνο το χαμηλό κόστος, καθώς μην ξεχνάμε ότι παρακάμπονται τα έξοδα αποστολής, αλλά και η ευκολία καθως οι μισοί περίπου θεωρούν πως είναι πολύ πιο απλή η διαδικασία παραλαβής από ένα φυσικό κατάστημα παρά μέσω του Courier.

Όλα τα παραπάνω ενδιαφέροντα στοιχεία, προκύπτουν από την πρόσφατη έρευνα eCustomerServiceIndex (eCSI) που πραγματοποίησαν δυο μήνες πριν απο κοινού η eDigitalResearch και ο μεγαλύτερος Βρετανικός φορές για το eRetail η IMRG (Interactive Media in Retail Group). Με βάση δε τις δηλώσεις των 2000 περίπου ερωτηθέντων το 33% θεωρεί πως η παραγγελία του θα είναι πιο γρήγορα στα χέρια του, με αυτή τη διαδικασία ενώ το 32% επισημαίνει ούτως ή άλλως θα πραγματοποιούσε επίσκεψη και το φυσικό κατάστημα και έτσι συνδυάζει δύο συνήθειές του.

Μπορείτε να δείτε μία περίληψη της έκθεσης IMRG CollectPlus UK Click & Collect Review 2015  που είναι η συνέχεια της παραπάνω ερεύνας εδώ

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply