Content marketing: 5 ιδέες για βελτίωση του ηλεκτρονικού εμπορίου

0

Ιδέες για δώρα, εποχιακά-άρθρα οδηγούς και κριτικές προϊόντων είναι μόνον μερικές από τις λύσεις που προσφέρουν οι marketers στα e-shops προκειμένου να βοηθήσουν τους καταναλωτές ώστε να χτιστεί μία μακροχρόνια σχέση μεταξύ αυτών και των πελατών τους.

Το content marketing στηρίζεται στην ιδέα να βοηθάς, να λύνεις απορίες σε πιθανούς-υποψήφιους αγοραστές, με σωστή πληροφόρηση για ότι ενδιαφέρονται, πριν την πώληση. Με άλλα λόγια φροντίζεις να γίνεις απαραίτητος. Όπως αντιλαμβάνεται κανείς μία τέτοια παροχή είναι ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα σε μια εποχή που ο αγοραστή μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 100 παρόμοιες εναλλακτικές λύσεις. Ένα παράδειγμα από το εξωτερικό είναι το website REI που έχει εξελιχθεί σε ένα μικρό θησαυρό γι’ αυτούς που αγαπούν τις υπαίθριες δραστηριότητες. Κάποιος που ενδιαφέρεται π.χ. για slacklining σε σχετικό αναρτημένο βίντεο όχι μόνον θα βρει τεχνικές γνώσεις αλλά και συμβουλές ενθάρρυνσης να ξεκινήσει. Όταν λοιπόν έρθει η ώρα να αγοράσει κάποιος σχετικό εξοπλισμό θα πάει άραγε σε οποιοδήποτε τυχαίο ηλεκτρονικό κατάστημα που θα βρει στην google ή θα ανατρέξει στην εταιρεία η οποία του προσέφερε επαρκή πληροφόρηση για τα ενδιαφέροντά του; Και φυσικά το content marketing μπορεί να μετρηθεί, αναλυθεί και -βεβαίως- βελτιωθεί.

Παρακάτω θα βρείτε πέντε ιδέες που μπορούν να συμβάλλουν στη βελτίωση του δικού σας ηλεκτρονικού καταστήματος και της ευρύτερης στρατηγικής digital marketing

1. Lookbooks and Featured Product Reviews (Lookbooks και επιλεγμένες κριτικές προϊόντων) Το γεγονός ότι ο κύριος στόχος του content marketing είναι να προσφέρει κάτι χρήσιμο ή διασκεδαστικό σε πιθανούς πελάτες δεν σημαίνει ότι είναι λιγότερο σημαντικό η παρουσίαση των προϊόντων μας με έναν ιδιαίτερα ελκυστικό και ενδιαφέροντα τρόπο. Τα Lookbooks προβάλλουν τα προς πώληση προϊόντα μέσα από μια σειρά ιδιαίτερα ελκυστικών φωτογραφιών οι οποίες σε οδηγούν σε ένα αντίστοιχο ενδιαφέρον περιεχόμενο. Καταστήματα γυναικείας ή ανδρικής ένδυσης μπορούν να προβάλλουν lookbooks τόσο όμορφα που φωτογραφίες τους να βλέπεις στο pinterest ή να θυμίζουν φωτογράφιση για κάποιο lifestyle περιοδικό. Ενδεικτικά παραδείγματα τα websites: Suitsupply – παρουσιάζει την ενότητα shop-by-look και Roxy – προβάλλει εποχιακό lookbook.

Αλλά ακόμη και όταν το προϊόν μας είναι κάτι σαν ρόπαλο του μπέιζμπολ στην ιστοσελίδα Uncrate διακρίνουμε πως η φωτογράφηση και παρουσίασή του μπορεί να είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα.  

2. Holiday Gift Ideas (ιδέες για χριστουγεννιάτικα δώρα) Οι αναζητήσεις για χριστουγεννιάτικες αγορές και δώρα αρχίζουν από τον Οκτώβριο και βεβαίως αυξάνονται πολύ την περίοδο των Χριστουγέννων. Λαμβάνοντας υπόψιν το γεγονός πως η google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης χρειάζονται ένα μικρό διάστημα για να συμπεριλάβουν νέα δεδομένα στη βάση τους, η καλύτερη περίοδος δημοσίευσης μιας λίστας-οδηγού με προτάσεις δώρων είναι οι τελευταίες μέρες του Σεπτεμβρίου. Οι οδηγοί αγορών που θα προτείνετε θα ήταν δόκιμο να συνδυάζουν ευρηματικές ιδέες με τα προϊόντα σας. Οι οδηγοί δώρων είτε διασκεδάζουν τους επισκέπτες σας είτε πράγματι τους βοηθούν να βρουν κάποιο δώρο είναι γεγονός που λειτουργεί αποκλειστικά υπέρ σας.

Παρακάτω μπορείτε να πάρετε κάποιες ιδέες για λίστες – οδηγούς 

10 χριστουγεννιάτικά δώρα για το καινούργιο σας φλερτ –

7 χριστουγεννιάτικα δώρα που ‘εκείνη’ όσο κι αν φαίνεται περίεργο θέλει

Τα καλύτερα gadgets για τη γιαγιά σου

3. Autumn How-to Articles, Images and Videos (άρθρα, βίντεο και φωτογραφίες για φθινοπωρινές κατασκευές) Δεδομένου ότι οι αλλαγές του καιρού αλλάζουν τις ανάγκες μας και τις δραστηριότητές μας καλό είναι να προσαρμόζουμε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας σε αυτές τις αλλαγές. Για παράδειγμα το Φθινόπωρο αρχίζει να σκοτεινιάζει νωρίς αλλά αρχίζει και το σχολείο των παιδιών. Τι πιο χρήσιμο να παρουσιάσεις ένα βίντεο με οδηγίες τοποθέτησης εξωτερικού φωτισμού με αισθητήρα κίνησης? Άρθρα εκπαιδευτικού χαρακτήρα και γενικώς πληροφορίες πρώτης ανάγκης είναι από τα πλέον σημαντικά βήματα στο content marketing –ειδικά σε περιόδους όπου οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν αλλαγές. Σκεφτείτε πως αλλάζει η συμπεριφορά των πελατών σας το Φθιπόπωρο και διευκολύνετε την καθημερινότητά τους με χρήσιμες πληροφορίες.

4. NFL Regular Season (Περίοδοι μεγάλων αθλητικών συναντήσεων για τα ελληνικά δεδομένα) Σε περιόδους μεγάλων αθλητικών συναντήσεων -για παράδειγμα Mundobasket, μπορεί κάποιος να κάνει έρευνα και να παρουσιάσει σε άρθρο όλες τις mobile apps σχετικές με το μπάσκετ. Ή ακόμη και να ανεβάσει βίντεο κατασκευής πατσγουρκ με φωτογραφίες σχετικές με Mundobasket.

5. Interactive Content Τον Σεπτέμβριο μία ακόμη ωραία ιδέα για δυναμικό ξεκίνημα είναι η προτροπή του επισκέπτη για αλληδιάδραση με το περιεχόμενο που προβάλλεις. Για παράδειγμα να δημιουργήσει ένα παιγνίδι σχετικό με τα προϊόντα που διαθέτει. Είναι μία ιδέα που μπορεί να κρατήσει έναν επισκέπτη πολύ ώρα σε μία ιστοσελίδα. Επίσης έχει πολύ ενδιαφέρον να ζητά από τους επισκέπτες του θέματα που θα τους ενδιέφερε να ανεβάσει σε βίντεο.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις παραπάνω ιδέες μπορείτε να δείτε στο Practical Ecommerce 

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply