Cross-device conversion rate στατιστικά λανσάρει η Google

0

Μέσα στις επόμενες μέρες η Google θα ενεργοποιήσει υπηρεσία -στον server DoubleClick– που θα καταγράφει τα ποσοστά μετατροπής (conversion rate) σε όλες τις συσκευές (cross-device). Η πλατφόρμα DoubleClick είναι ο ad server που κυριαρχεί στην αγορά της online διαφήμισης, κατέχοντας μερίδιο -της παγκόσμιας- αγοράς 69% σύμφωνα με στοιχεία των Datanyze και Alexa data.

Οι cross-device μετρήσεις είναι εξαιρετικά σημαντικές για τους διαφημιστές. Οι καταναλωτές μπορεί να βλέπουν μία προϊοντική διαφήμιση στο κινητό τους αλλά να ολοκληρώνουν την αγορά στο laptop ή το desktop τους. Ωστόσο, δεν είναι πάντα εύκολο για τους διαφημιστές να κάνουν τη σύνδεση αφού δεν υπάρχει η δυνατότητα χρήσης των cookies σε mobile browsers προκειμένου να παρακολουθούν τις κινήσεις των υποψήφιων αγοραστών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι marketers να μην δίνουν την αναγνώριση στην αξία που παράγει το mobile advertising.

Η μέτρηση cross-device είναι ένα από τα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Atlas ad server του Facebook, το οποίο επιτρέπει στους διαφημιστές να χρησιμοποιούν τα data του Facebook για να πραγματοποιούν πιο στοχευμένη διαφήμιση σε sites εκτός των social networks. Η συγκεκριμένη μέτρηση βασίζεται σε ανώνυμα αναγνωριστικά του Facebook κατά τη διαδικασία του login όπως η διεύθυνση email ή ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου προκειμένου να εξακριβωθεί αν οι χρήστες που βλέπουν διαφημίσεις στο Facebook αγοράζουν το προϊόν ή επισκέπτονται το σχετικό site.

Η Google, θα κινηθεί στην ίδια λογική, χρησιμοποιώντας αντίστοιχα αναγνωριστικά των δικών της υπηρεσιών όπως αυτά του Gmail και του YouTube. Η cross-device μέτρηση για τον DoubleClick θα δουλεύει με παρόμοιο τρόπο με την αντίστοιχη cross-device μέτρηση που ήδη είναι διαθέσιμη στο Adwords.
Η πλατφόρμα μέτρησης αξιοποιεί data από εκατομμύρια χρήστες που -προηγουμένως- έχουν κάνει login στη Google. Ένας αλγόριθμος χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο αριθμό κριτηρίων όπως χώρα, τύπος μετατροπής (conversion type), ημερομηνία, landing page και συσκευές ώστε να υπολογίσει τις υπόλοιπες μετατροπές που έχουν γίνει σε συσκευές στις οποίες δεν έχει γίνει με κάποιο τρόπο login σε υπηρεσίες της Google. Στην ουσία πραγματοποιεί μία “έξυπνη” εικασία για το εάν κάποιος που είδε ή κλίκαρε πάνω σε μία διαφήμιση από μία συσκευή, είναι το ίδιο πρόσωπο που αγόρασε το προϊόν σε κάποια άλλη συσκευή.

Σίγουρα η εν λόγω υπηρεσία δεν έχει ακόμα τελειοποιηθεί. Στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό σε εικασίες αλλά αποτελεί ένα βήμα επίλυσης του σημαντικού προβλήματος της έλλειψης των cookies στις mobile συσκευές. Εάν η Google κατορθώσει να αποδείξει πως οι mobile διαφημίσεις έχουν μεγαλύτερη αξία από αυτή που πιστεύουν οι marketers σήμερα, τότε μπορεί να αυξήσει τις τιμές των mobile ads.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply