DHL: Νέο πρόγραμμα Logistics με εναλλακτικούς τρόπους παράδοσης

0

Στα τέλη του 2014, ο Ο Jürgen Gerdes, διευθύνων σύμβουλος του τμήματος Post – e-Commerce – Parcel στην Deutsche Post DHL, δήλωνε σε ένα εκτενές ρεπορτάζ που παρουσίαζε τα 4 σενάρια το μέλλον του eCommerce πως «Στο μέλλον, τα Logistics θα αναλάβουν ρόλο-καταλύτη για τις λιανικές πωλήσεις που πραγματοποιούνται online, σε πολύ πιο σημαντικό βαθμό από ό,τι σήμερα. Βλέπουμε τεράστιες δυνατότητες να γίνουμε σε λίγα χρόνια κορυφαίος πάροχος logistics στον κόσμο για το ηλεκτρονικό εμπόριο».

Λίγους μήνες αργότερα, για την ακρίβεια στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας, ο κος Gerdes επανήλθε με κάτι πιο συγκεκριμένο που επιβεβαιώνει τη διάθεση της εταιρείας για κυριαρχία στα Logistics στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτή τη φορά μέσω της οδού των εναλλακτικών επιλογών για παράδοση των προιόντων, καθώς η DHL Parcel σκοπεύει να μετατρέψει το Βερολίνο στο κέντρο αυτών των παραδόσεων τόσο στη Γερμανία όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Jürgen Gerdes, διευθύνων σύμβουλος του τμήματος Post – e-Commerce – Parcel στην Deutsche Post DHL

Jürgen Gerdes, διευθύνων σύμβουλος του τμήματος Post – e-Commerce – Parcel στην Deutsche Post DHL

Σύμφωνα με τον Gedes, “οι παραδοσιακοί τρόποι παράδοσης, όπως η παράδοση στο σπίτι ή σε κάποιο κοντινό προορισμό, έχουν φτάσει στο απώγειο τους και απαιτούνται καινούριες υπηρεσίες ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή”. Έτσι εκπονήθηκε ένα “unique pilot project” (όπως ακριβώς ονομάστηκε), μέσω του οποίου το δίκτυο Packstation της DHL θα επεκταθεί σημαντικά, φτάνοντας μέχρι το τέλος του χρόνου τα 500 σημεία από 180 που είναι σήμερα, με δυνατότητα παράδοσης 50.000 πακέτων την ημέρα. Παράλληλα, θα προστεθούν ειδικές υπηρεσίες Logistics για τις μεγάλες παραδόσεις σε ενοικιαζόμενα διαμερίσματα και κτίρια υπό κατασκευή, σε ένα δίκτυο που θα επεκταθεί σε όλη τη Γερμανία το 2016.

Όλα τα παραπάνω, αποτελούν μεν το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος, αλλά δεν είναι αρκετά. Τους αμέσως επόμενους μήνες, η DHL σκοπεύει να ενεργοποιήσει και έναν ακόμα μηχανισμό προκειμένου να βελτιστοποιήσει τους χρόνους παράδοσης. Πρόκειται για ένα πειραματικό μοντέλο αξιοποίησης του λεγόμενου crowdsourcing, χρησιμοποιώντας οδηγούς taxi αλλά και άλλα καταστήματα που κάνουν delivery ώστε τα εμπορεύματα των ηλεκτρονικών παραγγελιών να φτάνουν το συντομότερο στους αποδέκτες τους. Το συγκεκριμένο μάλιστα service θα διαθέτει δικό του Mobile Application.

Δεν θα αναρωτηθούμε ευθέως για το αν και κατά πόσο θα πρέπει να περιμένουμε σύντομα τέτοια services και στην Ελλάδα, αλλά δεν θα κρύψουμε και τη ζήλειά μας 😉

Ολόκληρο το Δελτίο τύπου της DHL εδώ

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply