2.500 σύνεδροι παρακολούθησαν το 4ο Συνέδριο e-Business & Social Media World

0

Το τέταρτο κατά σειρά διπλό συνέδριο e-Business & Social Media World, που πραγματοποιήθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, επιβεβαίωσε το ρόλο του ως το ετήσιο ραντεβού της ηλεκτρονικής αγοράς και επικοινωνίας.

Περισσότεροι από 2.500 σύνεδροι από τους χώρους της διαφήμισης, της επικοινωνίας, του εμπορίου, των μεταφορών και των logistics, παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον τους ομιλητές, τις συζητήσεις και τα workshops, σε ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας τόσο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, όσο και για τη χρήση των κοινωνικών δικτύων ως εργαλείο επικοινωνίας, branding και προσέλκυσης πελατών.

IMG_2260

Στη φετινή διοργάνωση αναδείχτηκε ο βαθμός ωριμότητας του eCommerce, που πλέον από την εκρηκτική αύξηση του αριθμού των επιχειρήσεων, έχει μπει στο στάδιο της αναζήτησης της βέλτιστης εμπειρίας πελάτη και της επικοινωνίας του brand. Ιδιαίτερη μάλιστα έμφαση δόθηκε στην έννοια των μετρήσιμων αποτελεσμάτων και τη δημιουργία KPI’s, τα οποία με τη σειρά τους θα ξεχωρίσουν του ερασιτέχνες της αγοράς από τους πραγματικούς επαγγελματίες.

…Στόχος είναι η απομάκρυνση όλων των εμποδίων που αποτελούν σήμερα τροχοπέδη στις διακρατικές μεταφορές και συναλλαγές…
Σημαντική θέση στην ατζέντα είχε η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού διασυνοριακού εμπορίου και κοινός στόχος όλων ήταν, μέσα στα επόμενα χρόνια, να απομακρυνθούν όλα τα εμπόδια που αποτελούν σήμερα τροχοπέδη στις διακρατικές μεταφορές και συναλλαγές. Οι ομιλητές, δεν έμειναν απλά στη θεωρητική αποτύπωση των θέσεων τους, αλλά παρουσίασαν λειτουργικές λύσεις, εργαλεία, στρατηγικές και πραγματικά case studies, που υιοθετεί η ελληνική και διεθνής αγορά, επιδεικνύοντας συνεχή αύξηση του μεριδίου αγοράς του eCommerce. Κύριο χαρακτηριστικό των πρακτικών αυτών είναι η δημιουργία πρωτοποριακών υπηρεσιών, τόσο προς τους πελάτες, όσο και προς την αποδοτική λειτουργία της ίδιας της επιχείρησης.
Στο επίπεδο των Social Media, το παρόν έδωσαν σημαντικά στελέχη και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του eBusiness, του Internet, του ψηφιακού marketing, της διαφήμισης, των public relations και της επικοινωνίας. Κυρίαρχο ρόλο, είχε η διαφήμιση με την έννοια της επικοινωνίας, η οποία βρίσκει μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ιδανικό κανάλι διάχυσης και διαδραστικότητας.

IMG_2645

Ο Πρόεδρος του GRECA, Δημήτρης Θεοφάνους

Παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν, μέθοδοι και στρατηγικές, καθώς και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να εξελιχθούν στο χώρο των Social Media, το επόμενο μεσοπρόθεσμο διάστημα.
Βασικά θέματα ήταν η παρουσίαση τεχνικών με τις οποίες εταιρείες και brands μπορούν να δημιουργήσουν, αλλά και να αυξήσουν, το engagement των Millennials. Δόθηκε έμφαση στα εργαλεία που απευθύνονται αποκλειστικά σε marketers, καθώς tips & tricks για τη βέλτιστη αξιοποίηση των social media campaigns. Παρουσιάστηκαν δοκιμασμένες και επιτυχημένες εκστρατείες σε διαφορετικές πλατφόρμες, όπως και τα μικρά αλλά σταθερά βήματα που πρέπει να γίνουν ώστε να είναι ομαλή η μετάβαση προς την έννοια του social commerce.

IMG_2772

Ο Φώτης Αντωνόπουλος (αριστερά) παραλαμβάνει το βραβείο του ‘Digital Manager of the Year’, από τον Κώστα Νόστη (δεξιά).

e-Bizz Awards

Η εκδήλωση έκλεισε με τις βραβεύσεις εταιριών που η Οργανωτική επιτροπή επέλεξε να αναδείξει ως βέλτιστες πρακτικές και υλοποιήσεις, τόσο στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όσο και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες που βραβεύθηκαν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν είναι οι ακόλουθες:

  • Innovation & Mobile Commerce Excellence: YOU.GR
  • e-Shop of the Year: MYSHOE.GR
  • Best Customer Experience: PUBLIC STORES
  • Best e-business Accelerator: VIVA WALLET
  • Social Responsibility Excellence: ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ – CREATIVE IDEAS
  • Βραβείο Καλύτερης Πρωτοβουλίας και Υλοποίησης: GR.EC.A.
  • Digital Manager of the Year: ΦΩΤΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ (MYSHOE.GR)
IMG_2667

Η ομάδα του Public παραλαμβάνει το βραβείο για το “Καλύτερο Customer Experience”

Οι παρουσιάσεις των ομιλητών έχουν αναρτηθεί στα αντίστοιχα sites των συνεδρίων: EBW15 & SMW15. Πρόσθετες πληροφορίες και οπτικοακουστικό υλικό, μπορείτε να βρείτε στα Social κανάλια της SmartPress, στο Facebook, στο Twitter, στο Instagram και στο YouTube.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply