E-commerce συνεργασία Burberry και Twitter

0

Το Twitter εισέρχεται στον τομέα του e-commerce, με το λανσάρισμα της επιλογής «buy» για άμεση αγορά προϊόντων. Το κουμπί θα εμφανίζεται δίπλα στα προβαλλόμενα tweets, επιτρέποντας στους χρήστες να πραγματοποιήσουν αγορές απ’ ευθείας. Η νέα λειτουργία βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο στις ΗΠΑ, σε συνεργασία με επιλεγμένα brands και καλλιτέχνες, με τον οίκο Burberry να αποτελεί το μοναδικό luxury brand που συμμετέχει στη νέα εφαρμογή. Με το πέρας της πιλοτικής λειτουργίας, η επιλογή αγοράς αναμένεται να επεκταθεί με περισσότερα brands και να είναι διαθέσιμη σε όλους τους αμερικανούς χρήστες σε χρονικό διάστημα ενός μήνα.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply