6 eCommerce Χαρακτηριστικά για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

0

Λίγο πριν μπούμε στην περίοδο των εορτών και ενώ οι εκπτώσεις (για κάποιους) συνεχίζονται , αξίζει να υπενθυμίσουμε κάποιες πολύ βασικές παραμέτρους που πλέον έχουν πάρει πρωτεύσουσα θέση στον επιχειρηματικό σχεδιασμό ακόμα και μικρότερων σε όγκο ή εμβέλεια ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Mobile, mobile και πάλι mobile

Σε ένα άλλο άρθρο του ecommercenews.gr αναφέρουμε την ταχύτητα με την οποία αντέδρασε η Visa, ανακοινώνοντας σχεδόν ταυτόχρονα με το καινούριο iPhone (6 και 6+) την πρόθεσή της για στήριξη του Apple Pay – του τρόπου δηλαδή που προτείνει η Apple για mobile συναλλαγές. Λίγους μήνες πριν το Custora High-Growth E-Commerce Index, 2013 έδειξε ότι η περίφημη Black Friday ήταν αυτή τη φορά «Mobile Friday» καθώς το 40% των συναλλαγών πραγματοποιήθηκαν μέσω mobile. Φυσικά μπορούμε να παραθέσουμε πολλά ακόμα στοιχεία αλλά –μεταξύ μας- καταλαβαίνουμε όλοι ότι χωρίς στιβαρή παρουσία στο mobile περιβάλλον περιορίζονται σημαντικά οι επιχειρηματικές ευκαιρίες και στο e-commerce. Συνεπώς, επενδύουμε. Σήμερα

Παράδοση γρήγορα και δωρεάν!

Σύμφωνοι δεν έχουν έρθει –ακόμα- τα drones στα μέρη μας αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Εν έτη 2014 η δωρεάν παράδοση μοιάζει μονόδρομος για τα ηλεκτρονικά καταστήματα καθώς στο εξωτερικό είναι ουσιαστικά ο κανόνας και οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες. Για την ταχύτητα παράδοσης χρειάζεται να πούμε κάτι παραπάνω;

Εξαγωγές τώρα!

Ναι γνωρίζουμε –φυσικά- και εμείς τα προβλήματα που προκύπτουν για τις εξαγωγές προιόντων από τη χώρα μας. Παρόλα αυτά, το «στήσιμο» και η ευρύτερη business δομή ενός e-shop ανεξαρτήτως τζίρων πρέπει να έχει ένα παράθυρο «ανοιχτό» εκτός Ελλάδος.

Content marketing

Δεν θα κουραστούμε να γράφουμε και να μιλάμε για τη σημασία του Content Marketing – και εσείς δεν θα κουραστήτε να απολαμβάνεται τα πολλαπλά οφέλη του. Το CM εκτός του ότι είναι ιδανικό για να καταξιωθεί ένα e-shop στη συνείδηση των καταναλωτών και να αποκτηθεί η απαραίτητη εμπιστοσύνη, αποτελεί σε κάθε περίπτωση και θεμελιώδη λίθο μιας σωστά δομημένης στρατηγικής online marketing.

Τα πάντα για τον καταναλωτή

Όπως ακριβώς διαβάζεται. Τα πάντα κινούνται γύρω από τον καταναλωτή και αυτό το online περιβάλλον το γνωρίζει πολύ καλά – και οι επισκέπτες σας το ίδιο.  Οι καταναλωτές απαιτούν μοναδικά και αυθεντικά προιόντα και εμείς πρέπει να είμαστε έτοιμοι να τους τα παραδόσουμε με όσο το δυνατό πιο δημιουργικούς αλλά και κερδοφόρους τρόπους. Στο εξωτερικό οι τεχνικές 3D printing αρχίζουν ήδη να κάνουν την εμφάνισή τους και να βρίσκουν εφαρμογή και σε e-shops που διαθέτουν και φυσικά καταστήματα αλλά και οι απλές τεχνικές personalization είναι μια καλή αρχή.

Χτίζοντας Εικόνα και Brand

Και στο τέλος όλων αυτών, ας γυρίσουμε πίσω στις βασικές αρχές του marketing. Χτίστε το δικό σας δυνατό brand. Και όχι μόνο χτίζοντας εικόνα αλλά και με προιόντα, εμπειρίες και services. Δοκιμάστε το και σύντομα θα δείτε τις ευεργετικές του ιδιότητες – και όχι μόνο στους τζίρους σας

 

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Comments are closed.