eCommerce Benchmark: Συγκρίνετε το eShop σας με τον ανταγωνισμό

0

Το eCommerce Foundation, ένας μη-κερδοσκοπικός οργανισμός που έχει συσταθεί από τον eCommerce Europe, τον Πανευρωπαϊκό φορέα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, παρουσίασε πρόσφατα τη διεθνή έκδοση του eCommerce Benchmark.

To eCommerce Benchmark είναι μια δωρεάν υπηρεσία, που επιτρέπει στις εταιρείες να συγκρίνουν ανώνυμα τα ποιοτικά στοιχεία και δείκτες (KPIs) των eshop τους, με αυτά του ανταγωνισμού. Έτσι, με βάση τα αποτελέσματα, οι eCommerce Directors και Managers μπορούν να έχουν μια καλή αίσθηση των δεικτών που χρήζουν βελτίωσης, όπως επίσης και των δεικτών που αποτελούν συγκριτικό πλεονέκτημα του eShop τους.

H πλατφόρμα eCommerce Benchmark βασίζεται στο μοντέλο “Shopexperience Method” του Ολλανδού Arjen Bonsing, και χρησιμοποιήθηκε αρχικά από πλήθος ηλεκτρονικών καταστημάτων, όπως επίσης και από την γνωστή εταιρεία ερευνών, GFK. Πλέον όμως, πέρασε υπό την επίσημη εποπτεία του eCommerce Foundation, ώστε να μπορέσει να βελτιωθεί περισσότερο, αλλά και να εξαπλωθεί πιο γρήγορα στα Ευρωπαϊκά eShops.

H δωρεάν έκδοση που παρέχεται, καταγράφει και συγκρίνει 21 σημαντικά KPIs, όπως το Conversion Rate, το Bounce Rate, το μέσο Cost Per Click, κτλ., ενώ οι εκδόσεις Premium και Custom καταγράφουν 80+ και 150+ δείκτες αντίστοιχα.

Πολλοί τοπικοί Ευρωπαϊκοί φορείς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, όπως ο BeCommerce (Βέλγιο), η Netcomm (Ιταλία), η FEVAD (Γαλλία), η Thuiswinkel (Ολλανδία) και άλλοι, το έχουν υιοθετήσει ήδη, σαν εργαλείο αξιοποίησης από τα μέλη τους, προσφέροντας την έκδοση του Premium στα €249, αντί της αρχικής τιμής των €499, που προσφέρεται για όλους τους υπόλοιπους.

Μπορείτε να ξεκινήσετε το δικό σας eCommerce Benchmarking Test, κάνοντας κλικ εδώ

Στην ακόλουθη φωτογραφία μπορείτε να δείτε ένα μικρό απόσπασμα μια σύγκρισης:

 

ecommerce-benchmark-demo

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply