eCommerce Strategies. Fashion Brands με ξεχωριστά eShops ανά χώρα. Η Pandora στις ΗΠΑ

0

Την ανάπτυξη ξεχωριστού eShop για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, ανακοίνωσε μέσα στο καλοκαίρι το Pandora, ανοίγοντας εκ νέου μία μεγάλη συζήτηση για τα Fashion Brands.

Πρόκειται για την πρώτη φορά, που η Δανέζικη εταιρεία με τα ιδιαίτερα κοσμήματα επενδύει με αυτή τη στρατηγική – ξεχωριστό eCommerce Store – εκτός Ευρώπης, και μάλιστα διαθέτοντας όλο το εύρος προιόντων της, ακόμα και την ξεχωριστή συλλογή Disney που λανσαρίστηκε τον περασμένο Αύγουστο. Αντιθέτως, η Pandora συνηθίζει την ανάπτυξη ξεχωριστών eShops στις χώρες της Ευρώπης, όπου διαθέτει ήδη επτά (Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία και Μεγάλη Βρετανία).

pandora_store

Pandora Concept Store (Greece)

 

Βέβαια,για μία αγορά όπως αυτή των ΗΠΑ, η παρουσία με ξεχωριστό eShop ενδεχομένως κρίθηκε απαραίτητη καθώς πολλά μεγάλα brands από το χώρο των κοσμημάτων έχουν επενδύσει πολύ στο «πάντρεμα» των φυσικών καταστημάτων και του online περιβάλλοντος μέσω eStores και retailers – αυτό που είθιστε να αποκαλούμε και clicks-and-bricks eCommerce strategy. Πρόσφατα μάλιστα εκτός από τις Ritani, Hearts On Fire και Kameleon, η Forevermark έδωσε τη δική της οπτική γι αυτο το μοντέλο, καθώς κάθε φορά που ένας καταναλωτής αγοράζει ένα από τα διαμάντια τη,ς αυτόματα το ίδιο το κόσμημα ταυτίζεται με μία IP address. Ο καταναλωτής, μπορεί να επιλέξει την παράδοση στο σπίιτι του ή την αγορά από το κατάστημα και σε κάθε περίπτωση ο retailer θα κρατήσει τα χρήματα από τη πώληση και θα έχει φυσικά την περαιτέρω ευθύνη για το customer support ακόμα και αν δεν έχει παίξει απολύτως κανένα ρόλο στη διαδικασία πώλησης. Δύο περίπου χρόνια πριν, η Kameleon είχε καθιερώσει την ανταμοιβή των retailers που είχαν στο stock τους το κόσμημα που είχε επιλέξει ο καταναλωτής από το eShop, ενώ Ritani έχει επιλέξει την προμήθεια με ένα ποσοστό επί της πώλησης στο retailer που βρίσκεται πιο κοντά γεωγραφικά στον καταναλωτή.

Θα ακολουθήσει το ίδιο παράδειγμα η Pandora; Άγνωστο. Θα πρέπει όμως να θυμίσουμε ότι η εταιρεία διαθέτει ήδη περισσότερα από 300 concept stores και επιπλέον δική της παρουσία στο διάσημο Jared (The Galleria of Jewelry)

Αξίζει να σημειωθεί, ότι τη λογική των ανεξαρτήτων eCommerce Stores σε διαφορετικές αγορές την έχουν υιοθετήσει ουκ ολίγα διεθνή Fashion Brands, ενώ και στην Ελλάδα την έχει υιοθετήσει από την αρχή της παρουσίας τους στο Digital περιβάλλον τα καταστήματα Folli Follie μέσω της πλατφόρμας Netvolution της Atcom.

Το eShop της Pandora στις ΗΠΑ και το αντίστοιχο Ελληνικό eShop

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply