eShop για το Akira Mushi: Συνέντευξη με τις δημιουργούς του ελληνικού Fashion Label

0

Τη λύση επίλεξε του Etsy.com για την πρώτη του εμφάνιση στο eCommerce περιβάλλον, επίλεξε ένα από τα πιο αγαπητά -για πολλούς love brands- ελληνικά Fashion Stores.

Ο λόγος για τα Akira Mushi, τα προϊόντα που λανσαρίστηκαν πριν από 4 περίπου χρόνια, από την Όλγα και την Άννα – γνωστότερες και ως Blanket Lo (Όλγα) και Lost Toys (Άννα). Τα δύο κορίτσια, είναι και οι δημιουργοί του Fashion Label που φημίζονται για την υιοθέτηση της λιτής γιαπωνέζικης σχολή και τη χρηστικότητα και την πολυμορφικότητα που διακρίνει τα ρούχα και τα αξεσουάρ τους. Αξίζει μάλιστα να προσθέσουμε, πως το λανσάρισμα του eShop συνδυάστηκε και με την καινούρια σειρά Baby Kimono

Πριν το online εγχείρημα, τα Akira Mushi, διέθεταν -και διαθέτουν- ήδη ένα φανατικό κοινό και δύο καταστήματα στο Χαλάνδρι και στο Σύνταγμα. Εμείς μιλήσαμε με τα κορίτσια σε μία από τις επισκέψεις μας στο κατάστημα του Συντάγματος για την πρώτη τους εμπειρία στο eCommerce και για τα πρώτα σχόλια από το κοινό τους

ECN: Τι μέτρησε περισσότερο στην επιλογή του Etsy έναντι πιο custom λύσεων για την παρουσία του eShop σας;

Όλγα και Άννα: Το Akira Mushi etsy shop τρέχει εδώ και αρκετό καιρό. Είναι μια πλατφόρμα έτοιμη, friendly to use και λειτουργεί με τη βασική φιλοσοφία του community networking όπως επίσης είναι σημαντική και η οικονομική συντήρηση του και η ’pay as you use it’ φιλοσοφία.

ECN: Πόσο πιο εύκολο, ή πόσο πιο δύσκολο είναι για ένα brand, όπως το Akira Mushi, που στηρίζεται κατά πολύ στο Word of Mouth να βρεθεί με τους όρους που θέλει στο online περιβάλλον;

Όλγα και Άννα:  Κάθε περιβάλλον σαφώς έχει τις ιδιαιτερότητές του και είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις αυτές τις ιδιότητες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά για να μπορέσεις με αντίστοιχα εργαλεία να δουλέψεις μέσα σε ένα καινούριο σύστημα. Δε θα λέγαμε ότι είναι πιο δύσκολο ή πιο εύκολο, μάλλον διαφορετικό.

Akira

Akira

ECN:  Ποιο πιστεύετε ότι είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα και αντίστοιχα το μειονέκτημα του e-Shop σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα

Όλγα και Άννα:  Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η δυναμική της ελαχιστοποίησης της απόστασης μεταξύ του προϊόντος και του πελάτη σε παγκόσμια κλίμακα, η δυνατότητα αγοράς δηλαδή με ένα κλικ από όπου και αν βρίσκεσαι και το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι η μη φυσική επαφή με το προϊόν και η άμεση ανθρώπινη εξυπηρέτηση.

ECN: Ποια ήταν τα πρώτα σχόλια από το κοινό σας για το online εγχείρημα;

Όλγα και Άννα:  Χαρά και ανυπομονησία για όλο και περισσότερα προϊόντα

ΥΓ. Στη φωτό ο Akira. Ο ένας εκ των δύο καταπληκτιών σκύλων από όπου προέρχεται και το όνομα του Brand. Μπορείτε να τον χαϊδέψετε μόνο στο φυσικό κατάστημα ☺

Μπορείτε να επισκεφτείτε το eShop ή το website

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply