Facebook Place Tips. Check In και Beacon Technology βάζουν το Social Commerce στα καταστήματα

0

Θα εγκαταλείψουμε εν τη γεννέση της, οποιαδήποτε απόπειρα να «συστήσουμε» στο κοινό μας το South by Southwest (SXSW – και παρόλα αυτά στο τέλος θα βρείτε ένα σχετικό link για να το γνωρίσετε καλύτερα). Αυτό όμως που δεν έγινε ευρύτερα γνωστό στο ελληνικό κοινό, ήταν πως φέτος τα παιδιά στο Austin εφοδίασαν του παρευρισκόμενους με ένα ξεχωριστο Mobile App. Το ‘SXSW GO’ έδωσε τη δυνατότητα στους επισκέπτες να κάνουν check in και με βάση αυτό να λαμβάνουν άμεσα πληροφορίες για επόμενα events, για το ποιος είναι κοντά τους και πρόκειται να τα παρακολουθήσει. Το πως πιθανόν να το φαντάζεστε ήδη. Κάνοντας χρήση των iBeacons. Αυτό που επίσης δεν είναι ευρύτερα γνωστό, είναι πως ο μεγάλος παίκτης των Social Media, δηλαδή το Facebook , επενδύει ήδη στη Beacon Technology, μέσω των Facebook Place Tips στοχεύοντας την αξιοποίησή τους από τους retailers και μάλιστα στους φυσικούς χώρους των καταστημάτων.

Beacon Technology. It’s not a secret, and it’s hot

Είναι η πρώτη φορά που αξιοποιείται η Beacon Technology και η όλη φιλοσοφία της για να τονωθεί το social discovery και το συνολικό experience; Φυσικά όχι, και όσον αφορά τους retailers μόνο άγνωστα δεν θεωρούνται (μπορείτε να δείτε και εδώ και εδώ μερικά σπουδαία παραδείγματα). Δύσκολα όμως θα μάντευε κανείς πως τα Facebook Places θα ερχόντουσαν εκ νέου στο προσκήνιο, αναβαθμισμένα και «καπνιστά» (επιτρέψετε μας το λογοπαίγνιο καθώς είναι αδύνατο η λέξη Beacon να μην επιφέρει συνειρμούς).

Οι retailers στις ΗΠΑ, μπορούν να αιτηθούν στο Facebook δωρεάν Beacons για τα καταστήμάτά τους

Οι retailers στις ΗΠΑ, μπορούν να αιτηθούν στο Facebook δωρεάν Beacons για τα καταστήμάτά τους

Ας πιάσουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αρκετούς μήνες τώρα, οι retailers στις ΗΠΑ, μπορούν να αιτηθούν στο Facebook δωρεάν Beacons για τα καταστήμάτά τους. Πρόσφατα όμως, ένα κλειστό group από retailers στη Νέα Υόρκη, δοκιμάζει ένα καινούριο χαρακτηριστικό που καλείται προσωρινά Facebook Place Tips, και το οποίο επιτρέπει την εμφάνιση φωτογραφιών και tips σε συγκεκριμένα καταστήματα αυτομάτως μόλις ο καταναλωτής ανοίξει το Facebook App.

Επί της ουσίας, ο επισκέπτης θα έχει στη διάθεσή του μία σελίδα υποδοχής συνδυασμένη με ένα καλοστημένο προτρεπτικό button για να κάνει Like και Check In (ναι ξανάρχεται) στη Business Page του καταστήματος στο Facebook. Φυσικά, δεν θα είναι τα μόνα που θα βλέπει. Θεωρήστε δεδομένα τα friends recommendations και κάποια ακόμα χαρακτηριστικά τα οποία προσωρινά μένουν μυστικά. Το σίγουρο είναι πως, στην τελική της μορφή, η υπηρεσία θα προσφέρει ένα δομημένο μοντέλο που θα συνδυάζει τα Beacons με το Social Commerce για να φέρει σε προνομιούχα θέση τους καταναλωτές που θα τα έχουν κυριολεκτικά στα χέρια τους.

Θα προλάβουμε μία ακόμα ερώτηση. Όχι, προς το παρόν τα καταστήματα δεν θα μπορούν να διαφημιστούν μέσω των Facebook Place Tips, αλλά η ισχυροποίηση και του Facebook και της λογικής του Social Commerce μοιάζει δεδομένη.

Μέχρι νεωτέρας, βεβαίως βεβαίως

Δείτε τη σελίδα για τη δωρεάν παροχή Beacons από το Facebook

Το επίσημο website του SXSW 

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply