H συμπεριφορά των Online καταναλωτών στην Ευρώπη. Στοιχεία από το Zalando

0

Θα παραβλέψουμε, για προφανείς λόγους, τα σχόλια συναδέλφων του εξωτερικού περί της πολυπλοκότητας που έχει στη σύνθεση του πληθυσμού της η Ευρώπη και θα περάσουμε στο προκείμενο. Και αυτό, δεν είναι άλλο από το εξαιρετικό report που έδωσε το Zalando σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες του Ευρωπαικού κοινού στο eCommerce, και το πόσο αυτές διαφέρουν από χώρα σε χώρα.

Πιο συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία από 7 διαφορετικές χώρες (Ελβετία, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Βέλγιο, Ισπανία, Νορβηγία), ο spokesperson της Zalando Boris Radke, εξήγησε με πολύ απλα λόγια και με σαφήνεια, πως η Γερμανική εταιρεία προσαρμόζεται σ αυτές τις διαφορές και τις εκμεταλλεύεται υπέρ της αλλά και υπέρ των πελατών της. Για να το πετύχει φυσικά αυτό, η Zalando επενδύει στην πράξη στη λογική του “It’s not a one-size-fits-all.” Για το λόγο αυτό, έχει ήδη επανδρώσει τα τοπικά websites της με προσωπικό από τις ίδιες τις χώρες και μάλιστα εξειδικευμένο στην ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και στα insights που σχετίζονται με αυτή.

Οι ακριβείς Ελβετοί, οι emotional Ιταλοί, οι Γάλλοι που αγαπούν τις εκπτώσεις και οι Γερμανοί που δεν συμπαθούν τις πιστωτικές

Περνώντας στα ίδια τα στοιχεία, με βάση τις δηλώσεις του Boris Radke στο QZ.com, οι Ελβετοί μοιάζουν να είναι πιο γρήγοροι στις αγορές τους καθώς ξυπνούν νωρίτερα από όλους τους άλλους, αλλά και στις απαιτήσεις τους στο customer support. Οι Ιταλοί αντίστοιχα, διακρίνονται για τη διάθεση που έχουν να προσθέτουν πολλά προιόντα στο καλάθι αγορών τους και πριν την αγορά να αφαιρούν την πλειοψηφία αυτών (η χαρά του remarketing;) Μαζί μάλιστα με τους Ισπανούς,οι Ιταλοί online καταναλωτές δίνουν μεγάλη έμφαση στο να υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής.

Οι Γάλλοι δε, όπως και οι Βέλγοι, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στις αγορές τους κατά την περίοδο των εκπτώσεων, καθώς ψωνίζουν τη συντριπτική πλειοψηφία των ειδών ρουχισμού αυτές τις περιόδους που τις ονομάζουν Soldes. Εν αντιθέσει δε με τους Γάλλους αλλά και τους Βρετανούς, που χρησιμοποιούν σταθερά την πιστωτική τους κάρτα για τις eCommerce αγορές τους, οι Γερμανοί και η ευρύτερη DACH περιοχή (Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία) επιλέγουν τα τραπεζικά εμβάσματα.

Απ ότι έδειξε πάντως ο κος Radke, η μεγάλη του προτίμηση μοιάζουν να είναι οι Νορβηγοί, τους οποίους χαρακτήρισε μακρά τους ποιο sophisticated στις eCommerce επιλογές τους και τη γενικότερη online συμπεριφορά τους, τονίζοντας και την υπέρ αυξημένη χρήση Mobile Commerce. Χαρακτηριστική άλλωστε είναι η δήλωσή του πως «The whole Nordics for us, it’s a very good turf because they understand online»

Όλη η συνέντευξη του Boris Radke της Zalando εδώ

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply