H Alibaba επενδύει στην παράδοση την επόμενη μέρα

0

Τα τελευταία δύο χρόνια, τα είδη οπωροπωλείου έχουν εξελιχθεί σε ένα σημαντικό τμήμα εισροής χρημάτων των eCommerce εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Κίνα. Οι Κινέζοι καταναλωτές, οι οποίοι εμφανίζονται αγανακτισμένοι και απογοητευμένοι από τα διατροφικά σκάνδαλα που έχουν ξεσπάσει τον τελευταίο καιρό, καθώς και από τα γεμάτα κόσμο σούπερ μάρκετ, στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα online καταστήματα για να αγοράσουν ποιοτικά προϊόντα. Παράλληλα, όμως, απαιτούν τη γρηγορότερη δυνατή εξυπηρέτηση και παράδοση.

Το εντυπωσιακό οικοσύστημα που έχει δημιουργήσει η Alibaba

Το εντυπωσιακό οικοσύστημα που έχει δημιουργήσει η Alibaba

Η Alibaba, η οποία βλέπει τους ρυθμούς ανάπτυξής της να μειώνονται διαρκώς, επενδύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του εγχώριου δικτύου logistics. Η Cainiao, συνεργάτης της Alibaba στα logistics, ανακοίνωσε μία μεγάλη επέκταση των εγκαταστάσεών της, η οποία περιλαμβάνει ένα νέο κέντρο διανομής έκτασης 60,000 τ.μ. που θα καλύψει τις ανάγκες 25 πόλεων στην ανατολική Κίνα.

Η εν λόγω αποθήκη, που θα ξεκινήσει τις εργασίες της τον Ιούλιο του 2015, είναι το μεγαλύτερο από τα πέντε συνολικά grocery κέντρα διανομής που διαθέτει η εταιρεία. Η Cainiao σκοπεύει, επίσης, να κάνει διαθέσιμες τις παραδόσεις την επόμενη μέρα για αγοραστές στη Νοτιοδυτική Κίνα μέσω ενός ακόμα κέντρου διανομής στην πόλη Chengdu.

… το 46% των Κινέζων καταναλωτών έχουν ήδη πραγματοποιήσει αγορές ειδών grocery μέσω διαδικτύου….
Η εταιρεία υπολογίζει πως θα μπορεί να παραδίδει είδη οπωροπωλείου σε περισσότερες από 250 πόλεις μέχρι το τέλος του έτους, ενώ η παράδοση την επόμενη μέρα θα είναι διαθέσιμη στις 50 εξ αυτών. Σύμφωνα με τη Nielsen, το 46% των Κινέζων καταναλωτών έχουν ήδη πραγματοποιήσει αγορές ειδών grocery μέσω διαδικτύου, ένα από τα υψηλότερα ποσοστά στον κόσμο. Η παράδοση ευαίσθητων προϊόντων όπως τα grocery και τα φάρμακα είναι σημείο κλειδί για την ανάπτυξη των κινέζικων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο eCommerce. Πρόσφατα, η JD.com ανακοίνωσε μία επένδυση 70 εκατομμυρίων δολαρίων στην FruitDay, εταιρεία που εξειδικεύεται στην εισαγωγή και πώληση φρέσκων φρούτων.

Ο απώτερος -και πλέον φιλόδοξος- στόχος της Alibaba είναι η παράδοση των παραγγελιών μέσα σε 24 ώρες σε οποιαδήποτε πόλη της Κίνας.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply