H L’Oreal επενδύει σε mobile commerce και payments

0

H L’Oreal USA συνεργάζεται με την PowaTag και την mobile πλατφόρμα της προκειμένου οι πελάτες της να αγοράζουν καλλυντικά απευθείας από διαφημιστικές καταχωρίσεις έντυπες και τηλεοπτικές. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να σκανάρουν και να εκτυπώνουν online (μέσω του smartphone) τα QR codes που εμφανίζονται σε τηλεοπτικές διαφημίσεις αλλά και σε έντυπες καταχωρίσεις που βρίσκονται ακόμα και μέσα στα φυσικά καταστήματα. Στη συνέχεια αγοράζουν τα προϊόντα από το  χωρίς να χρειάζεται να επαναλαμβάνουν τη διαδικασία πληρωμής κάθε φορά.

Η PowaTag ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2014 σε μια εκδήλωση στη Νέα Υόρκη από τον CEO, Dan Wagner. Τη μέρα του λανσαρίσματος περισσότεροι από 240 retailers υπέγραψαν συμφωνία με την εταιρεία για χρήση της υπηρεσίας. Μέσω της εφαρμογής οι χρήστες μπορούν να κάνουν αγορές και να πληρώνουν χρησιμοποιώντας ένα smartphone. Η εφαρμογή αξιοποιεί τεχνολογίες όπως τα QR codes, τη φωνητική αναγνώριση και τα beacons.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply