H Mondelez μπαίνει δυνατά στο eCommerce

0

Η Mondelez International ξεκίνησε μια παγκόσμια συνεργασία με την ChannelSight για να μπει στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, μέσω διάφορων επικοινωνιακών καναλιών και contact points που έχουν τα brands του ομίλου, όπως π.χ. τα social media, video advertising, καμπάνιες CRM, και βέβαια eshops.

Μέσα στους επόμενους μήνες, η Mondelez θα ξεκινήσει να εμφανίζει ‘Buy Now‘ buttons, σε όλα τα owned, earned και paid media που διαχειρίζεται, και τα οποία  θα συνδέονται με 130 μεγάλα retail sites, ώστε οι χρήστες να μπορούν να βρουν και να αγοράσουν εύκολα τα προϊόντα της εταιρείας. To roll out (‘ξεδίπλωμα’) της παγκόσμιας αυτής ενέργειας, έρχεται μετά τον επιτυχημένο πιλότο που έκανε η εταιρεία σε 20 αγορές, και το οποίο θα ενισχυθεί με περισσότερα brands της Mondelez, όπως τα μπισκότα Oreo, οι σοκολάτες Cadbury και οι τσίχλες Trident.

Η κίνηση της Mondelez για άμεση δυναμική είσοδο στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο ήταν επιτακτική μετά τις κινήσεις της P&G, που έχει ξεκινήσει ήδη αντίστοιχες κινήσεις, με δυνατή παρουσία και στην Ελλάδα, όπως και της Unilever που έθεσε πρόσφατα ως πρωταρχικό της στόχο την ισχυρή ενδυνάμωση των Online πωλήσεων.

O Bonin Bough, Chief Media & eCommerce Officer της Mondelez δήλωσε:

…Σαν παγκόσμια εταιρεία, μας ενδιαφέρουν πάρα πολύ οι τρόποι που μετατρέπουν τις διαφημιστικές μας επενδύσεις σε άμεσες αγοραστικές ευκαιρίες, μέσω του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Η συγκεκριμένη συνεργασία είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα στην προσπάθεια μας να ενισχύσουμε πάρα πολύ την ανάπτυξη του eCommerce.

Μετατρέποντας το branded περιεχόμενο μας σε άμεση αγοραστική ευκαιρία (buying opportunity) για τους καταναλωτές, θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε το Return on Investment, και θα ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την ανάπτυξη των brands μας…..

Η Mondelez International είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός, εισηγμένη στο Nasdaq, με τζίρο που ξεπέρασε τα 34 δις δολάρια το 2014. Είναι ο παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς στα μπισκότα, στις σοκολάτες, στις τσίχλες και στους καφέδες, έχοντας στο portfolio της brands, όπως τα Oreo, η Cadbury, η Lacta, οι Halls, η Trident, το Philadelphia, η Toblerone, η Stimorol, η Jacobs, κτλ.

 

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply