How the Best(Price.gr) gets better and better

0

Πριν από 15 περίπου μήνες γράφαμε στο ecommercenews την εμπειρία μας από την αναβαθμισμένη Πλατφόρμα Συνεργατών (BestPrice for Merchants) και το καινούργιο μπουκέτο υπηρεσιών που μόλις είχε λανσάρει το BestPrice.gr. Επάξια κέρδισε τις εντυπώσεις μας αφού -όπως χαρακτηριστικά είχαμε γράψει τότε- είδαμε να “απλώνεται μπροστά μας μία καλοκουρδισμένη μηχανή, φορτωμένη τεχνολογικά και marketing “καλούδια” και έτοιμη να αντεπεξέλθει στις επιταγές των καιρών”.

bestprice1

Από τον Απρίλιο του 2012, όταν για πρώτη φορά η πλατφόρμα είχε λανσάρει τη λειτουργία “BestPrice One” ή «Ενιαίο Καλάθι Αγορών», μέχρι την πιστοποίηση καταστημάτων (υπηρεσία που επιδιώκει να προστατεύσει τον καταναλωτή) και την αναβαθμισμένη Πλατφόρμα Συνεργατών, ένας ήταν ο βασικός στόχος των ανθρώπων της ομάδας της Phaistos Networks: η συνεχής βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή και του εμπόρου (merchant). Αυτό άλλωστε είναι το κίνητρο που οδηγεί την συγκεκριμένη ομάδα να ξεπερνά συνέχεια τον εαυτό της και να κάνει το “best even better”.

Χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν

bestprice2Πλοηγηθήκαμε στο ανασχεδιασμένο BestPrice για να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασοι τα νέα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες που προσφέρει. Η αισθητά αναβαθμισμένη ταχύτητα πλοήγησης είναι εκείνη που ξεχωρίζει κατά την πρώτη επίσκεψη. Τα πάντα γίνονται γρηγορότερα γεγονός που διευκολύνει την λειτουργικότητα και χρηστικότητα του site. Εδώ πρέπει να σημειωθεί πως το ανανεωμένο BestPrice δεν είναι πλέον ένα “site” αλλά έχει μετουσιωθεί σε μία πλατφόρμα και ένα “οργανικό οικοσύστημα”, υπηρετώντας με συνέπεια και συνοχή τόσο τον βασικό του στόχο, ήτοι την βελτιωμένη εμπειρία χρήστη όσο την φιλοσοφία της εταιρείας ότι η καλύτερη τιμή δεν είναι η φθηνότερη τιμή, αλλά εξαρτάται από μια σειρά παραμέτρων που διαφέρουν ανά καταναλωτή. Παράλληλα, το BestPrice είναι οργανικά διασυνδεδεμένο με την Πλατφόρμα Συνεργατών σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό, αποδίδοντας προστιθέμενη αξία στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι νέες δυνατότητες του BestPrice φέρνουν επιπλέον υπηρεσίες και παροχές προς τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα με στόχο την ενίσχυση της εικόνας/φήμης τους, την αύξηση της πελατειακής τους βάσης και τελικά την αύξηση των πωλήσεών τους.

Το ανανεωμένο BestPrice δεν είναι πλέον ένα “site” αλλά έχει μετουσιωθεί σε μία πλατφόρμα και ένα “οργανικό οικοσύστημα”

Εκτός από την ταχύτητα, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια αφού γίνεται χρήση κάθε γνωστού και αξιόπιστου πρωτοκόλλου και υιοθέτηση πολλαπλών συναφών πολιτικών που σχετίζονται είτε με το περιεχόμενο είτε με την μεταφορά δεδομένων. Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, το BestPrice έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, με κύριο κριτήριο να είναι φιλικό στον χρήστη (user friendly) και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σύγχρονου online καταναλωτή. Αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες κάθε συσκευής και εκτός από τη δυναμική προσαρμογή του σε κάθε μια από αυτές, προσφέρει επιπρόσθετα στοιχεία και υπηρεσίες αν το “περιβάλλον” και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της συσκευής το επιτρέπουν.Screenshot_20161024-163619
Η εμπειρία του χρήστη παραμένει η ίδια ακόμα και όταν μεταβεί σε mobile περιβάλλον αφού την μετατρέπει εκτός από απλώς “responsive”, σε “progressively enhanced”. Με άλλα λόγια, το περιβάλλον (πχ. συσκευή, ανάλυση, orientation) καθορίζει δυναμικά τις παραμέτρους που ορίζουν το πώς θα μπορεί να χρησιμοποιήσει ο εκάστοτε επισκέπτης του BestPrice. Τέλος, πρέπει να γίνει ξεχωριστή αναφορά στην μηχανή αναζήτησης, η οποία δείχνει πιο sophisticated, αντιλαμβανόμενη καλύτερα τις αναζητήσεις/ερωτήματα των χρηστών (15 χρόνια εμπειρίας είναι αυτά).

Η εμπειρία του χρήστη παραμένει η ίδια ακόμα και όταν μεταβεί σε mobile περιβάλλον αφού την μετατρέπει εκτός από απλώς “responsive”, σε “progressively enhanced”

Νέες, χρηστικές λειτουργίες

Το ανασχεδιασμένο BestPrice λανσάρει αρκετές νέες λειτουργίες. Ας τις δούμε, λοιπόν, ξεκινώντας από την Τελική Τιμή: Πρόκειται για εκτίμηση της τελικής αξίας της παραγγελίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων τυχόν επιπλέον χρεώσεων, όπως κόστος αποστολής ή αντικαταβολής, λαμβάνοντας υπόψη μια σειρά από παραμέτρους που επηρεάζουν την τελική τιμή (π.χ. διεύθυνση παράδοσης, τρόπος πληρωμής κ.α.).

Μία ακόμα υπηρεσία που θα βρουν οι περισσότεροι χρήστες αρκετά λειτουργική είναι η Έξυπνη Λίστα, η οποία βοηθάει τους χρήστες να εξοικονομήσουν χρήματα και χρόνο στις αγορές τους. Του επιτρέπει να εντοπίσουν την καλύτερη τιμή συνολικά, συμπεριλαμβανομένης της εκτίμησης μεταφορικών ή/και τυχόν λοιπών χρεώσεων βάσει τρόπου πληρωμής, για το σύνολο των προϊόντων που τους ενδιαφέρουν, καθώς και τον συνδυασμό των καταστημάτων για να το επιτύχουν. Επιπρόσθετα, μπορούν να δουν το εκτιμώμενο κόστος παραγγελίας ανά κατάστημα, ανάλογα με το ποια προϊόντα από τη λίστα τους διαθέτει το εκάστοτε κατάστημα, καθώς και να προσθέτουν εύκολα τα προϊόντα που επιθυμούν στις συλλογές τους.

bestprice3

Οι Συλλογές είναι ένας νέος και εύκολος τρόπος αποθήκευσης προϊόντων και ομαδοποίησης ανά θέμα. Ο κάθε χρήστης μπορεί να δημιουργεί τις δικές του συλλογές και να εντάσσει μέσα τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν, ανάλογα με το θέμα που ο ίδιος ορίζει, καθώς και εάν επιθυμεί να είναι ιδιωτική ή δημόσια. Επιπλέον, εκτός από τον τίτλο, ο χρήστης μπορεί να εισάγει περιγραφή καθώς και σημειώσεις ανά προϊόν.

Στις Ευκαιρίες παρουσιάζονται καθημερινά τα προϊόντα με σημαντική πτώση τιμής. Το ποσοστό της πτώσης υπολογίζεται με βάση την καλύτερη τιμή. Τέλος, στις Ερωτήσεις & Απαντήσεις οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν τόσο μεταξύ τους όσο και με τα καταστήματα. Συγκεκριμένα, οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν τις ερωτήσεις τους σχετικά με τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και να λαμβάνουν απάντηση όχι μόνο από άλλους χρήστες, αλλά και από τα ίδια τα καταστήματα που τα διαθέτουν.

bestprice4

Βελτιωμένα χαρακτηριστικά

Από τη νέα έκδοση του BestPrice δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι παλαιότερες λειτουργίες των χρηστών με βελτιωμένα τα χαρακτηριστικά τους, ώστε να ανταποκρίνονται στο νέο “περιβάλλον”, όπως:

  • Πιστοποίηση καταστημάτων: Το BestPrice αξιολογεί τα καταστήματα με βάση συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία σχετίζονται με τη λειτουργία και την εξυπηρέτηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Τα καταστήματα που ολοκληρώνουν επιτυχώς τη διαδικασία λαμβάνουν το BestPrice Badge (Bronze, Silver, Gold, Platinum) ανάλογα με τα κριτήρια που πληρούν.
  • Εξατομικευμένες ενημερώσεις για προσφορές και εκπτώσεις: Οι χρήστες λαμβάνουν ενημερώσεις όταν μειωθεί η τιμή των προϊόντων που τους ενδιαφέρουν, σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Συγκεκριμένα, λαμβάνουν ενημέρωση όταν μειωθεί σημαντικά η τιμή είτε ενός προϊόντος το οποίο έχουν προσθέσει στη λίστα επιθυμιών τους είτε ενός προϊόντος για το οποίο έχουν ενεργοποιήσει ειδοποίηση πτώσης τιμής.
  • Αιτήματα προσφοράς: Εάν ένας χρήστης ενδιαφέρεται για πολλά τεμάχια από ένα προϊόν, μπορεί να ζητήσει προσφορά από όσα καταστήματα το διαθέτουν, με το πάτημα ενός κουμπιού. Μετά το πέρας 3 ημερών, θα λάβει ενημέρωση με τα στοιχεία του καταστήματος που έδωσε την καλύτερη προσφορά.
  • Κοντά σου: Οι χρήστες μπορούν να βρίσκουν ποια από τα καταστήματα που διαθέτουν το προϊόν που τους ενδιαφέρει βρίσκονται κοντά τους. Επίσης, έχουν άμεση πρόσβαση στη διεύθυνση του καταστήματος, το τηλέφωνο καθώς και το ωράριο λειτουργίας.
  • BestPrice Bot: Το Messenger Bot του BestPrice είναι πάντα διαθέσιμο να βοηθήσει τους χρήστες που χρειάζονται βοήθεια στις αναζητήσεις τους. Μπορείτε να συνομιλήσετε μαζί του πατώντας στον ακόλουθο σύνδεσμο https://m.me/bestprice.gr.

“Χρυσό” το νέο BestPrice.gr 

Το ανασχεδιασμένο BestPrice δεν άρεσε μόνο σε εμάς αλλά και στην κριτική επιτροπή των e-volution Awards 2017, η οποία απένειμε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Redesign ιστοσελίδας”, στον Γιώργο Παπαδάκη, co-founder και COO της εταιρείας.

Σε δήλωσή της η Άρτεμις Μετοχιανάκη από το τμήμα Marketing του BestPrice.gr, μας ανέφερε: “Είναι πολύ όμορφο να επιβραβεύεσαι για τη δουλειά σου, ειδικά όταν η επιβράβευση και τα ενθαρρυντικά σχόλια προέρχονται από ακαδημαϊκούς, συναδέλφους και επαγγελματίες του κλάδου. Ευχαριστούμε όσους αναγνώρισαν τη δουλειά της ομάδας μας, αλλά βέβαια, ευχαριστούμε το ίδιο θερμά τους χρήστες μας, που με κάθε αναζήτηση, κάθε κλικ, κάθε σχόλιο, πρόταση ή παρατήρηση, μας βοηθούν να γινόμαστε καλύτεροι.

Leave A Reply