Leroy Merlin: Καινούριο website με πλήρη προιοντικό κατάλογο και τηλεφωνικές παραγγελίες

0

Το καινούριο site της Leroy Merlin έχει δοθεί στη διάθεση του κοινού από τις αρχές Αυγούστου, ενισχύοντας το ελληνικό eCommerce με μία ακόμα παρουσία, αλλά και τη θέση της εταιρείας συνολικά στην εγχώρια αγορά.

Το eShop της Leroy Merlin, παρέχει τη δυνατότητα στους καταναλωτές, να αποκτούν εύκολα, γρήγορα και με πανελλαδική κάλυψη μέσω τηλεφωνικών παραγγελιών, προϊόντα για κάθε τους ανάγκη, για το σπίτι, τον κήπο και τις κατασκευές τους. Η καινούρια του έκδοση, περιλαμβάνει περισσότερα από 15.000 προϊόντα και συνεχώς τροφοδοτείται με νέο υλικό, ενώ βελτιώνει ακόμα περισσότερο την εμπειρία των χρηστών, προσφέροντας:

  • Φιλικό responsive layout και εύκολo menu πλοήγησης
  •  DIY Videos & Συμβουλές
  •  Λύσεις – προτάσεις έμπνευσης και χρήσιμα tips

Το όλο project το έχει αναλάβει ο Κωνσταντίνος Τσούτσιας, στην θέση του Internet Manager, προερχόμενος από τον όμιλο Public όπου είχε αναλάβει το κομμάτι του Content Marketing. Σε μια σύντομη συνομιλία που είχαμε μας ανέφερε η εταιρεία είναι έτοιμη να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα αγοράς και του Omnichannel Marketing με πρώτο βήμα την δημιουργία ένα eShop από το οποίο οι πελάτες θα μπορούν να αγοράσουν online, όχι μόνο προϊόντα αλλά και μοναδικές υπηρεσίεςΠαράλληλα, ευχαρίστησε για την πολύτιμη υποστήριξη της εταιρίας Adeo στην οποία και ανήκει η Leroy Merlin, καθώς τον εμπιστεύθηκε δίνοντας του απόλυτη πρωτοβουλία στον σχεδιασμό και την δημιουργία του Ελληνικού site Τέλος, δεν παρέβλεψε να μας αναφέρει ότι το μυστικό συστατικό κάθε επιτυχίας είναι μια δυναμική αλλά και δεμένη ομάδα!

Το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του καινούριου Leroy Merlin “υπογράφει” η Atcom

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply