LIVE οι εξελίξεις στο Ελληνικό eCommerce

2

Προσπάθεια μας είναι να καταγράψουμε σε ζωντανό χρόνο (όσο αυτό είναι δυνατόν), τις εξελίξεις που δημιουργούνται στο Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο, εν μέσω των συνθηκών που ζούμε τώρα.

Σκοπός μας δεν είναι ούτε να τρομοκρατήσουμε κανένα, ούτε να πάρουμε πολιτική θέση, ούτε να παρέμβουμε. Σκοπός μας είναι να ενημερώνονται όσο πιο αξιόπιστα γίνεται οι Έλληνες eTailers.

Για το σκοπό αυτό, σας παρακαλούμε πολύ, οποιαδήποτε πληροφορία/παρατήρηση/πρόβλημα έχετε, μην διστάσετε να το στείλετε στο contact@ecommercenews.gr .

……….::::::     L  I  V  E    :::::::………..

5/7, 09:00 – Προς το παρόν ηρεμία, αφού οι Έλληνες eTailers έδειξαν να προσαρμόζονται επιτυχώς στις δυσκολίες της εβδομάδας. Καλή ψήφο σήμερα, και από αύριο, όλοι πάλι ένα, μια ομάδα, ένα οικοσύστημα δεμένο, με αντανακλαστικά, όπως αυτά της εβδομάδας που διανύσαμε.


3/7, 16:30 – Είναι πραγματικά πολύ τονωτικό να βλέπεις Ελληνικές εταιρείες να βοηθάνε Ελληνικά eShops. Και ο Χρυσός Οδηγός προσφέρει δωρεάν προβολή για δυο εβδομάδες στα συνεργαζόμενα Ηλεκτρονικά καταστήματα. Διαβάστε περισσότερα από τη σχετική ανακοίνωση, κάνοντας κλικ εδώ.

3/7, 16:00 –  Οι ευχάριστες ειδήσεις (αν μπορούμε να τις πούμε έτσι) έρχονται ευτυχώς, από τις Ελληνικές εταιρείες, σε αντίθεση με άλλους. Πριν από λίγο μας ήρθε η  ανακοίνωση από το Papaki.gr  για τα .GR Domain Names που λήγουν,  αναφέροντας ότι θα τα κρατήσουν σε ισχύ, αν λήγουν στο διάστημα της τραπεζικής αργίας. Διαβάστε λεπτομέρειες εδώ

3/7, 13:00  – Δυστυχώς τα νέα δεν είναι καλά και από την πλευρά του Paypal. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε σχετικά:  “«Εξαιτίας των πρόσφατων αποφάσεων των Ελληνικών αρχών για τα capital controls, η πληρωμή του PayPal από τους ελληνικούς τραπεζικούς λογαριασμούς όπως και οι διασυνοριακές συναλλαγές που χρηματοδοτούνται από τις κάρτες ή τους τραπεζικούς λογαριασμούς, δεν είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμα. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας στην Ελλάδα όπως κάνουμε για πάνω από μια δεκαετία».  

Σαν eCommerceNews.gr δεν θέλουμε και αποφεύγουμε να σχολιάζουμε τις αποφάσεις των άλλων. Αλλά το τελευταίο, καταληκτικό σχόλιο της εταιρείας, θα μπορούσε να λείπει γιατί είναι παντελώς ανόητο (για να κρατήσουμε και ένα επίπεδο). Αν ήθελαν να εξυπηρετήσουν θα το έκαναν, όπως κάνουν αυτές τις μέρες. Παρακαλούμε συγχωρέστε την όποια αγανάκτηση μας.

3/7, 12:00  –  Σύμφωνα με στοιχεία που παρείχε το TravelPlanet24 και το Airtickets “μεγάλη πτώση παρουσιάζουν οι κρατήσεις των αεροπορικών εισιτηρίων, με τη μείωση να φτάνει έως και 50%. Οι ακυρώσεις από το 1,05% που είναι το μέσο ημερήσιο ποσοστό ακυρώσεων, ανήλθαν στο 7,2% στο διάστημα 27/6 – 1/7, ενώ μετά την 1η Ιουλίου το ποσοστό ανέβηκε στο 22%. Αντίστοιχη μείωση εμφάνισαν και οι κρατήσεις στα ακτοπλοϊκά, με τη μείωση να φτάνει έως και 60%.” 

3/7, 10:00  – Ένας φίλος μας προώθησε το ακόλουθο email από τα ΕΛΤΑ, όσον αφορά τις αντικαταβολές

“Αγαπητοί συνεργάτες

λόγω της τραπεζικής αργίας (και για όσο αυτή διαρκέσει) οι αντικαταβολές θα αποδίδονται στους δικαιούχους ανεξάρτητα με τον τρόπο που έχει μέχρι τώρα συμφωνηθεί με τον κάθε πελάτη:

μέσω Ταχυδρομικού Διανομέα ΕΛΤΑ ΑΕ με πράσινη ταχυδρομική επιταγή (μετρητοίς) και για τα ποσά μόνον που από σήμερα θα κατατίθενται στο λογαριασμό μας GIRO που τηρούμαι στα ΕΛΤΑ ΑΕ, ή μας έχουν αποσταλθεί μέχρι σήμερα με ταχυδρομική επιταγή.”

3/7, 09:30 – Καλημέρα σε όλες και όλους. Συνεχίζουμε για μια ακόμα μέρα την ζωντανή ενημέρωση που αφορά τον κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Θα θέλαμε για μια ακόμα φορά να σας ευχαριστήσουμε για την συμπαράσταση και να υπενθυμίσουμε πως ότι κρίνετε πως θα είναι ήταν χρήσιμο για το Ελληνικό Οικοσύστημα του eCommerce, μπορείτε να μας το στέλνετε να το δημοσιοποιούμε.


2/7, 14:00  – Μιλήσαμε με μερικά Online Travel Agencies για την κατάσταση στο online τουριστικό κλάδο. Συνοπτικά, λαμβάνουμε τα πιο κάτω σχόλια:

  • Γύρω στις 12-15 εταιρείες έχουν κόψει το δικαίωμα έκδοσης εισιτηρίων στην Ελλάδα.
  • Οι Ελληνικές κάρτες περνάνε κανονικά στις Ελληνικές τράπεζες, ενώ αρκετές περνάνε και στο εξωτερικό, με τις τράπεζες να εκκαθαρίζουν κανονικά, τις περισσότερες φορές
  • To Ελληνικό BSP, το κεντρικό σημείο που περνάνε τα δεδομένα και τα κεφάλαια, ανάμεσα στους travel agents και τις αεροπορικές, παρολίγο να κλείσει, αλλά με ιδιαίτερη επιμονή της Aegean Airlines παρέμεινε ανοικτό. Την επόμενη εβδομάδα όμως, είναι αμφίβολο αν θα παραμείνει ανοικτό. Αν κλείσει, κανένα γραφείο στην Ελλάδα δεν θα έχει δικαίωμα έκδοσης.
  • Οι πληρωμές προς την ΙΑΤΑ (Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Εταιρειών) μέσω του BSP, πλέον πρέπει να εξοφλούνται κάθε εβδομάδα και όχι κάθε 15μέρες που ήταν η προηγούμενη απαίτηση.
  • Μερικά μεγάλα Online γραφεία έχουν προνοήσει ώστε να μπορούν να εκδίδουν εισιτήρια από άλλες χώρες, οπότε δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα.
  • Η Ryanair δεν δέχεται πληρωμές με κάρτα, παρά μόνο με μετρητά, στο αεροδρόμιο πριν από την πτήση.

2/7, 12:00 – Και το BestPrice.gr συμμετέχει στην μεγάλη προσπάθεια να βοηθήσουμε τα eShops που έχουν πρόβλημα με την παρούσα κατάσταση, μη χρεώνοντας κάτι αυτές τις μέρες. Διαβάστε περισσότερα εδώ.

2/7,  10:30  – Από χτες το βράδυ, η Convert Group του Παναγιώτη Γκεζερλή βρήκε τρόπο να εξοφλεί τιμολόγια του εξωτερικού με δική της εταιρική κάρτα. Γι’ αυτό και παρέχει βοήθεια σε όποιον έχει πρόβλημα με την ανανέωση του Hosting ή του Domain name του, ώστε να συνεχιστεί ακατάπαυστα η λειτουργία του eshop. Περισσότερες πληροφορίες για την κίνηση, μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

2/7,  09:00  –  Καλημέρα σε όλες και όλους. Συνεχίζουμε τη ροή των εξελίξεων όπως αυτή διαμορφώνεται από την ενημέρωση που λαμβάνουμε κυρίως από εσάς. Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε πολύ και να σας ζητήσουμε να συνεχίσετε να μας στέλνετε οτιδήποτε αφορά την απρόσκοπτη λειτουργία του eShop ή των υπηρεσιών που προσφέρεται.

Σε μια γρήγορη ανακεφαλαίωση, οι τρεις εταιρείες Courier (ACS, Speedex, Γενική) διακπεραιώνουν κανονικά τις αντικαταβολές, το Skroutz και το Moosend έχουν βγάλει προγράμματα αλληλεγγύης για τα Ελληνικά eShops (αν μπορούν να χαρακτηριστούν έτσι) ενώ με τις τράπεζες δεν είναι εύκολο να βγάλουμε άκρη, για το αν τελικά μπορούν να γίνουν πληρωμές στο εξωτερικό ή όχι. Μέχρι στιγμής, μόνο η Πειραιώς δείχνει να το έχει καταφέρει, και αυτό με χρήση Business card. Αν έχετε κάποια άλλη πληροφορία, παρακαλούμε να την μοιραστείτε μαζί μας.


1/7, 6:00  – Σημαντική είδηση της τελευταίας στιγμής. Σύμφωνα με πληροφορίες που λαμβάνουμε από ανώτατο τραπεζικό στέλεχος, οι τράπεζες σε συνεργασία με το κράτος, βρήκαν τρόπο να ξεμπλοκάρουν τις πληρωμές προς τις χώρες του εξωτερικού. Το μεταφέρουμε με πάσα επιφύλαξη.
Παρακαλούμε να κάνετε δοκιμές, και αν περνάνε, να κοιτάξετε να ανανεώσετε hosting και domain name που είναι κατεπείγοντα για την απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών σας. Αν δεν περνάνε, θα εκτιμούσαμε αν μπορέσετε να μας στείλετε ένα email. Σε δοκιμές που κάναμε σαν eCommerceNews.gr συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με την Alpha Bank, όπως αναφέρθηκε και πιο νωρίς σήμερα (10:00 πμ)
1/7, 5:00 – Μας ενημερώνουν ότι και η Γενική Ταχυδρομική διευθετεί και αποδίδει πλέον αντικαταβολές χωρίς πρόβλημα.
1/7, 4:00 – Η Paysafecard, η γνωστή προπληρωμένη κάρτα, ανακοίνωσε ότι  “λόγω της παρούσας δημοσιονομικής κατάστασης στην Ελλάδα και την Ευρωζώνη… η πώληση κωδικών PIN της paysafecard αναστέλλεται άμεσα μέχρι νεωτέρας και κατά συνέπεια δεν μπορούν να αποκτηθούν πλέον νέοι κωδικοί PIN. Η εξαργύρωση των υφιστάμενων κωδικών PIN της paysafecard παραμένει εφικτή όπως συνήθως”.
1/7, 3:00 – Σε επικοινωνία που είχαμε με 15 μεγάλα eshops μας μιλάνε για μια πτώση στις πωλήσεις από 50%-70%, με τα αντίστοιχα νούμερα της προηγούμενης εβδομάδας.  Όλοι μάλιστα σχολιάζουν πως οι πελάτες που αγοράζουν χρησιμοποιούν κυρίως ‘πλαστικό’ χρήμα (πιστωτικές κυρίως), αφού δεν θέλει κανένας καταναλωτής να δώσει, μέσω της αντικαταβολής, τα όποια μετρητά έχουν απομείνει. Τρεις eTailers μας είπαν ότι προσέχουν πάρα πολύ τις συναλλαγές και έχουν κόψει τις δόσεις, γιατί υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για fraud.
Αντίστοιχη εκτίμηση για πτώση στην αγορά, με εξαίρεση τα Super markets, έκανε πριν από λίγο και ο ΣΕΛΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος) σε συγκέντρωση που πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή, για τα μέλη του. Όταν έχουμε τις ανακοινώσεις θα τις δημοσιεύσουμε.
1/7,  2:00 –  Χτεσινή ανακοίνωση του Google Adwords, στο Facebook (δυστυχώς δεν επιτρέπεται το embed).
google-adwords-announcement

1/7,  1:30  – Και ο ιδρυτής του Workable προσφέρει 3 μήνες άνευ χρέωσης στις Ελληνικές επιχειρήσεις, μετά από ανακοίνωση του, στο Facebook.

Το Workable δεν θα χρεώσει τους Έλληνες πελάτες για περίοδο τριών μηνών, ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα με την χρέωσ…

Posted by Nikos Moraitakis on Tuesday, June 30, 2015

1/7, 12:30  – Και το Moosend προσπαθεί να βοηθήσει την κατάσταση που βιώνουν οι Έλληνες eTailers προσφέροντας 50% έκπτωση στα credits και εναλλακτικούς τρόπους εξόφλησης. Διαβάστε περισσότερα εδώ.

1/7, 12:00 – Η εταιρεία Hosting Digital Ocean έβγαλε ανακοίνωση προς τους Έλληνες web masters που έχουν το hosting τους στην εταιρεία, μεταξύ των οποίων αναφέρει:

“Although your credit card may fail to process as scheduled on Wednesday, July 1st, your account will remain active and in good standing. You will only get billed once the capital controls are lifted on Tuesday, July 7th”

1/7, 11:00  –  Σε νέα του ανακοίνωση, το Skroutz αναφέρει:

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Προσωρινή αναστολή χρεώσεων

“Αγαπητοί συνεργάτες,

Σε συνέχεια της χθεσινής μας ανακοίνωσης, η εταιρεία μας αποφάσισε να προχωρήσει σε προσωρινή απενεργοποίηση του μηχανισμού χρέωσης των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Ως εκ τούτου, τα clicks που πραγματοποιούνται από τους επισκέπτες του Skroutz.gr για το διάστημα από Τρίτη 30 Ιουνίου 2015 έως και Κυριακή 5 Ιουλίου 2015, δεν θα χρεωθούν.

Με την κίνηση αυτήν επιθυμούμε να στηρίξουμε στο ελάχιστο δυνατό όλους τους συνεργάτες μας, στις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί το τελευταίο διάστημα στην αγορά.

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή συμβουλευτική ενημέρωση.”

1/7,  10:45 –  Ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο  που συγκεντρώνει πάνω-κάτω, αυτά που θα πρέπει να τσεκάρει κάθε eshop, έχει κυκλοφορήσει στο Facebook (ακόμα δεν έχουμε την original πηγή, αφού αρκετοί διεκδικούν την πατρότητα του, οπότε δεν αναφέρουμε προσωρινά τον συντάκτη του).  Το κείμενο θα εμφανίζεται στο τέλος της σελίδας αυτής, σε έντονο κίτρινο πλαίσιο για να ξεχωρίζει.

1/7,  10:30 – H Viva και το ‘Ολοι Μαζί Μπορούμε’ έβγαλαν την παρακάτω ανακοίνωση:

Αίτηση παροχής αεροπορικών εισιτηρίων επιστροφής από εξωτερικό

“Αν είστε Έλληνας που έχει εγκλωβιστεί σε χώρα του εξωτερικού και δεν έχετε χρήματα μέχρι την προγραμματισμένη ημερομηνία επιστροφής σας, το Όλοι Μαζί Μπορούμε αναλαμβάνει την επιστροφή σας στην Ελλάδα στην κοντινότερη δυνατή ημερομηνία. Συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση και εφόσον πληροίτε τα απαραίτητα κριτήρια θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να εκδώσουμε τα εισιτήριά σας.”

Την αίτηση μπορούν να την βρουν οι χρήστες, κάνοντας κλικ εδώ

1/7,  10:10 – Ανακοίνωση της Mastercard:

MASTERCARD: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΚΑΡΤΩΝ
“H Mastercard ενημερώνει τους κατόχους καρτών ότι τα συστήματά της λειτουργούν κανονικά. Oι ελληνικές εκδότριες τράπεζες θα πρέπει να εφαρμόσουν τα μέτρα και τις οδηγίες που ανακοινώθηκαν από την Κυβέρνηση στις 28 Ιουνίου 2015. Σύμφωνα με αυτές τις οδηγίες, οι κάρτες που εκδόθηκαν στο εξωτερικό δεν υπόκεινται σε κάποιον περιορισμό. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε στενά την κατάσταση και θα προχωρήσουμε σε κάθε περαιτέρω ενέργεια που τυχόν θα απαιτηθεί, καθώς η κατάσταση εξελίσσεται, ώστε να διασφαλίσουμε ότι πελάτες και κάτοχοι καρτών θα συνεχίσουν να λαμβάνουν τις πιο αποδοτικές και αποτελεσματικές υπηρεσίες, ακόμα και στην περίπτωση αλλαγών».

1/7,  10:00  –  Μεγάλο ταξιδιωτικό πρακτορείο μας είπε ότι προσπάθησε να κάνει 4 συναλλαγές με κάρτες της Eurobank προς παρόχους εξωτερικού και πέρασαν όλες χωρίς πρόβλημα. Άρα, προς το παρόν κρατάμε ότι πιθανόν μέσω Eurobank να μπορούν ακόμα να γίνουν πληρωμές προς χώρες του εξωτερικού. Πάντα όμως με επιφύλαξη. Αντιθέτως, λάβαμε 2 emails που μας είπαν ότι έχουν μπλοκαριστεί οι πληρωμές προς το εξωτερικό από κάρτες της Alpha Bank (και Visa και American Express)

1/7,  09:30  – Καλημέρα και καλό μήνα σε όλες και όλους. Επιστρέφουμε στις εξελίξεις με πληροφορίες που μας ήρθαν, από χτες το βράδυ. Παρακαλούμε, αν έχετε οποιοδήποτε πληροφορία που θα μπορούσε να βοηθήσει, στείλτε μας ένα email ή ένα μήνυμα στο Facebook.


30/6, 18:00 – Όσα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν έχουν ανοίξει λογαριασμό πίστωσης με το Google (μεγάλα accounts) και πληρώνουν μέσω πιστωτικής κάρτας, δεν θα έχουν πρόβλημα για ένα μήνα, αφού η Google παρέχει το λεγόμενο ‘Grace Period’, μια μικρή περίοδο αποπληρωμής (30 μέρες). Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το Google και τις πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

30/6, 17:30  – To Moosend με ανακοίνωση που υπογράφεται από τον Πάνο Μελισσαρόπουλο, αναφέρει ότι “υπάρχει πρόβλημα στην πληρωμή πλάνου και credits στο Moosend, καθώς η εταιρεία που κάνει την τραπεζική εκκαθάριση είναι εξωτερικού και δεν δέχεται πληρωμές. Προσπαθούμε να βρούμε μια λύση… ενώ μπορείτε να κάνετε πληρωμή σε ελληνικό τραπεζικό λογαριασμό“.

30/6, 17:00 – Λαμβάνουμε ενημέρωση ότι και η Γενική Ταχυδρομική προσπαθεί να ξεπεράσει το πρόβλημα με τις αντικαταβολές. Η λύση αναμένεται να δωθεί αύριο.

30/6, 16:30 – Έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια να καταγραφούν σε ένα Google Docs αρχείο, διάφορα start ups που έχουν πρόβλημα με πληρωμές στο εξωτερικό, με τα παιδιά του Splunk (πρώην Bugsense) να είναι πρόθυμα να πληρώσουν προσωρινά μέσω ξένου λογαριασμού. Αν πιστεύετε ότι έχετε πρόβλημα που ίσως δεν λύνεται, μπορείτε να βάλετε και εσείς τα στοιχεία σας, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα εξυπηρετήσουν και eShops. Εδώ το Link για το Google Docs αρχείο.

30/6, 16:00 – Υπάρχουν κάποιες φήμες ότι η Alpha Bank δεν έχει μπλοκάρει τις συναλλαγές με το εξωτερικό. Αν έχετε πληροφορίες που να επιβεβαιώνουν ή όχι τη φήμη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

30/6, 14:00Το Skroutz ανακοίνωσε ότι δεν θα χρεώσει τα clicks, για χθες, Δευτέρα 29 Ιουνίου.

30/6, 12:30 – Για το πιο κάτω πρόβλημα (30/6, 12:00) με τις πληρωμές στο εξωτερικό  μας ειδοποίησαν ότι γίνονται κανονικά με Paypal. Αρκεί να έχετε λεφτά στο λογαριασμό σας, γιατί να στείλετε τώρα, δεν μπορείτε.

30/6, 12:00 – Πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν μεγάλα προβλήματα με τις πληρωμές τους στο εξωτερικό για 3rd party services, όπως Google, Facebook, Hosting, κτλ. Καλό είναι να κάνετε και εσείς τους έλεγχους σας.

30/6,  11:00 – Η προγραμματισμένη Γενική Συνέλευση του GRECA αναβάλεται προσωρινά και μετατίθεται για τις 22 Ιουλίου, στο ίδιο μέρος (Radisson Park Hotel)


29/6,  17:00 – Μας έχουν ειδοποιήσει ότι η ACS και η Speedex διευθετούν κανονικά τις αντικαταβολές.  Απλά, αλλάζει ο τρόπος απόδοσης, καθώς δεν είναι εφικτή η ηλεκτρονική μεταφορών των μετρητών, οπότε θα γίνεται χειροκίνητα. Αν έχετε γνώση και για τις υπόλοιπες εταιρείες, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα email στο contact@ecommercenews.gr

29/6, 15:00 – Μας στέλνουν πληροφορίες, ότι η Εθνική Τράπεζα δεν δέχεται πλέον δόσεις για αγορές. Αναμένουμε επιβεβαίωση, όπως και τι ισχύει και για τις υπόλοιπες τράπεζες

29/6,  13:00 – Πληροφορίες θέλουν, οι εταιρείες ταχυμεταφορών να έχουν μεγάλο πρόβλημα με την διευθέτηση των αντικαταβολών, ειδικά στην επαρχία.

29/6,  12:00   – Σύμφωνα με την Convert Group, το Σαββατοκύριακο κινήθηκε με ρυθμό – 40% τουλάχιστον στα eshops, με τα Online Supermarkets να είναι τα μοναδικά  properties που παρουσίασαν πολύ μεγάλη αύξηση.


ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΣΑΣ

Όσοι συνάδελφοι επαγγελματίες αγοράζετε υπηρεσίες μέσω Internet λάβετε μέτρα για τις επερχόμενες πληρωμές σας. Οι κάρτες σας (πιστωτικές ή χρεωστικές) δε θα λειτουργήσουν, το PayPal -αν δεν έχει ήδη λεφτά στο balance- δε θα μπορέσει να τραβήξει από την κάρτα σας και οι απ’ ευθείας μεταφορές μέσω web banking δεν επιτρέπονται προς το εξωτερικό. Μερικές πληρωμές περνάνε ακόμα αλλά μη σας παρασύρει αυτό, θα σταματήσουν τις επόμενες ώρες / μέρες.

Συγκεκριμένα ελέγξτε πότε θα πληρώσετε υπηρεσίες όπως:

  • Hosting providers εξωτερικού (Hetzner, Digital Ocean, Amazon Web Services).
  • Hosting providers εσωτερικού: επειδή συνήθως και αυτοί χρησιμοποιούν data centers εξωτερικού, επικοινωνήστε μαζί τους για να δείτε ότι έχουν βρει τρόπο να πληρώσουν.
  • Domain ξένο πχ .com: ακόμα κι αν πληρώνετε εταιρεία εσωτερικού (ip.gr, papaki.gr etc) επικοινωνήστε για να δείτε ότι αυτοί μπορούν να πληρώνουν στο εξωτερικό. Δεν αρκεί να πληρώσετε εσείς αυτούς.
  • AdWords και Facebook Ads: οι υπηρεσίες αυτές συνήθως σας χρεώνουν κάθε 500-600 ευρώ. Είναι πολύ πιθανό να δουλεύουν οι διαφημίσεις σας, αλλά θα σταματήσουν όταν επιχειρηθεί η πληρωμή τους.
  • Dev tools: GitHub, Atlassian, Monitoring services, Analytics, MailChimp, DNS services κλπ.
  • Συνεργάτες, είτε μόνιμοι που απλά διαμένουν στο εξωτερικό είτε μέσω υπηρεσιών oDesk κλπ
  • General tools: Dropbox, Google Apps κλπ

Γενικά κάντε μια αναλυτική λίστα τι πληρώνετε με την κάρτα σας. Ότι από αυτά είναι στο εξωτερικό πρέπει να το ελέγξετε και να βρείτε λύση.

Επίσης είναι πιθανό τα capital controls να συνεχίσουν να ισχύουν τους επόμενους μήνες ανεξάρτητα από το πολιτικό σκηνικό που θα διαμορφωθεί στην Ελλάδα. Έχετε στο μυαλό σας ότι πιθανόν να πρέπει να βρείτε μόνιμες λύσεις.

Μερικές λύσεις:

  • Κάρτα τράπεζας εξωτερικού. Τέτοια μπορεί να έχετε εσείς ή κάποιος συνεργάτης ή συγγενής στο εξωτερικό.
  • PayPal με διαθέσιμο balance
  • Προσπάθειες όπως https://docs.google.com/…/1la6jXbeASZhHU3CYADvUJ-2…/viewform
  • Επικοινωνήστε με τις εταιρίες και συζητήστε το. Οι περισσότερες (ειδικά οι μικρότερες αλλά και αρκετές μεγάλες) είναι πολύ συζητήσιμες και διαθέσιμες να βοηθήσουν όσο μπορούν.
  • Αν έχετε έσοδα από εξωτερικό, στείλτε τα προς τράπεζα εξωτερικού ή PayPal ώστε να μπορείτε μετά να τα χρησιμοποιήσετε ελεύθερα

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

2 Comments

  1. Adwords payment μέσω PayPal πως γίνεται; Δεν βλέπω τέτοια επιλογή.

    • Έχουμε μια μικρή εντύπωση ότι δεν γίνεται πληρωμή μέσω Paypal στο Adwords, γιατί το γνωστό payment εργαλείο είναι ανταγωνιστική υπηρεσία στο Google Wallet.

Leave A Reply