M-commerce, Social Media και ROPO (Research Online, Purchase Offline) οδηγούν τις εξελίξεις στο retail

0

Το 49% των καταναλωτών σε 12 χώρες από όλο τον κόσμο συμφωνούν πως τα smartphones έχουν αλλάξει οριστικά τον τρόπο που ψωνίζουν αγαθά. Το 88% μάλιστα εξ αυτών χρησιμοποιούν το internet μέσα από τη λογική (και πρακτική) του ROPO (research online, purchase offline); Όλα τα παραπάνω δεν είναι παρά ένα ελάχιστο δείγμα από την εξαιρετικά χρήσιμη για τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου έρευνα που έδωσε λίγο πριν τη καλοκαίρι στη δημοσιότητα το digital agency DigitasLBI του ομίλου Publicis το οποίο ειδικεύεται στην επικοινωνία μεγάλων e-Shops.

Η έρευνα μεταξύ άλλων παρουσίασει στοιχεία για τον τρόπο που έχει επιδράσει το M-Commerce, τον καινούριο ρόλο των Point of Sales και των Emerging Shopping Behaviors και την επίδραση των Social Media

Δείτε ολόκληρη την έρευνα εδώ

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply