mCommerce Fashion Apps. Εκεί που το Mobile Commerce συναντά το Shazzam, το Tinder και το Instagram

0

Λίγο πριν τις Χριστουγεννιάτικες γιορτές, το Skroutz, πιστό στις αρχές του που το θέλουν να υιοθετεί την τεχνολογία αιχμής προς όφελος των χρηστών του, αλλά και να αφουγκράζεται τα παγκόσμια trends του eCommerce, έδωσε στους έλληνες καταναλωτές το πρώτο ελληνικό κομμάτι στην διεθνή συλλογή των mCommerce Fashion Apps. Το Leaf, η εξαιρετική mobile εφαρμογή του Skroutz, περιέλαβε σε αυτή, μία σειρά από καλούδια που προσφέρει το mobile περιβάλλον, όπως περιήγηση σε ξεχωριστές συλλογές με επιλεγμένα ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για τον άνδρα και τη γυναίκα, δημιουργία προσωπικών συλλογών με τα «Αγαπημένα» fashion items, Sharing των αγαπημένων προϊόντων μέσω social networks και φυσικά online αγορές στα e-shops του Skroutz.

Όπως είχαμε επισημάνει στο σχετικό μας ρεπορτάζ, το Leaf, χαρακτηρίζεται από τη “stumble” φιλοσοφία που θέλει ένα σαφώς λιτό περιβάλλον και στηρίζεται στις επιλογές των χρηστών. Αναρωτιέστε αν υπάρχουν και και άλλες “φιλοσοφίες” στα mobile apps που στηρίζουν το Fashion Industry; Η απάντηση είναι πως όχι μόνο υπάρχουν, αλλά ήδη χαρακτηρίζονται και από μία τάση υιοθέτησης χαρακτηριστικών από πολύ μοντέρνα Social Platforms, όπως το Tinder, το Shazzam και το Snapchat.

Leaf by Skroutz

Leaf by Skroutz

Ας δούμε μερικά από τα καλύτερα παραδείγματα αυτών των φιλοσοφιών πως λειτουργούν στην πράξη

Grabble – Ένα Tinder για τη Μόδα

Η ιστορία του Grabble, είναι ίσως το καλύτερο παράδειγμα για αυτό που αποκαλέσαμε υιοθέτηση μοντέρνων Social Platforms. Και αυτό, γιατί όταν ξεκίνησε το 2011, το Grabble είχε προσδιοριστεί ως community generated fashion platform, καθώς η λειτουργία του στηρίζονταν στους ίδιους τους χρήστες. Σε μία λογική που θύμιζε ιδιαιτέρως Pinterest (με το αντίστοιχο Grab button, να φιγουράρει στη Bookmark bar των browsers), τα μέλη του Grabble δημιουργούσαν τις δικές τους συλλογές από fashion items τα οποία έβρισκαν σε eShops.

Στις αρχές του 2015, το Grabble “αποχώρισε” από το Web, και μετέφερε όλη το Community σε ένα αποκλειστικά Mobile App, που είχε όλα τα χαρακτηριστικά των mCommerce Fashion Apps που επέτρεψαν στο Grabble να επαναπροσδιορίσει τον εαυτό του ως το Tinder για το Fashion Industry. Και αυτό, διότι εκτός από τις εκατοντάδες συμφωνίες που έχει συνάψει με fashion brands και eShops όπως τα ASOS , River Island, Topshop, and Urban Outfitters, ώστε να περιλαμβάνεται το υλικό τους στο app, το ίδιο το περιβάλλον στηρίζεται στην ιδιαιτέρως εθιστική για τους χρήστε λογικη της άμεσης επιλογής με «όχι» στο αριστερό swip και «ναι» αντίστοιχα προς τα δεξιά. Η συνέχεια φυσικά, περιλαμβάνει για τους χρήστες την αγορά των προιόντων και για το ίδιο το Grabble μία θέση στα 5 most promising start ups του Λονδίνου σε αντίστοιχη λίστα του Forbes.

Grabble. Tinder for Fashion

Grabble. Tinder for Fashion

ASAP54 – Το Shazzam του eShopping

Ένα ακόμα Mobile App με φυσική έδρα το Λονδίνο, επιχειρεί να καλύψη την ανάγκη των fashionistas αλλά και των απανταχού eShoppers στηριζόμενο στη λογική της αναζήτησης με βάση το αντικείμενο που βλέπεις κυριολεκτικά δίπλα σου.

Το ASAP54, φέρει ήδη τον τίτλο του Shazzam για το eShopping, καθώς οι χρήστες του δεν έχουν παρά να «στοχεύσουν» σε μία βιτρινα ή σε έναν κατάλογο περιοδικού ή σύντομα και σε έναν περαστικό, και να φωτογραφίσουν μία μπλούζα, ένα παντελόνι ή ότι άλλο επιθυμήσουν. Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το ASAP54 που θα ψάξει άμεσα στη βάση του και θα “σερβίρει” το ανάλογο αποτέλεσμα. Ήδη, στο app συμμετέχουν με όλες τις συλλογές τους brands και publishers όπως το Net-a-Porter, το Barneys, τα Harrods, το J Crew, το Topshop και το Outnet,

Σημαντική προσθήκη του ASAP54, η εσωτερική ομάδα από Stylists που βοηθουν τους χρήστες αν δεν προκύψουν αποτελέσματα καθώς μετά από όποια αίτηση χρήστη αναλαμβάνουν να βρουν το αντικείμενο που επιθυμεί ή να στείλουν αντίστοιχα 5 παρόμοια με τη δική τους «σφραγίδα» αναζήτησης

ASAP54

ASAP54

LIKEtoKNOW.it – «Κοντά» στο Instagram

Το LikeoKnow.it είναι επίσης «πνευματικό παιδί» ενός web project που μετακόμισε στο mobile περιβάλλον. Για την ακρίβεια, είναι το καινούριο έργο των ιδρυτών του Reward Style, το οποίο στηρίχθηκε σε ένα καθολικά Affiliation
model μεταξύ brands και fashion bloggers.

Πλέον, τα μέλη του Reward, αρκεί να κάνουν login με το Instagram (τι λέγαμε;) account τους, ώστε να ξεκινήσει μία ιδιαίτερη διαδικασία. Συγκεκριμένα, μια διαδικασία όταν ένας χρήστης του κάνει “like” σε μία από τις φωτογραφίες που έχουν κάνει post οι fashion bloggers του LiketoKnow.it στο Instagram, λαμβάνει σε email όλες τις επιπλέον πληροφορίες για το αντικείμενο, καθώς και τα σχετικά link για αγορά (συνήθως με κάποια επιπλέον έκπτωση).

LiketoKnow

LiketoKnow

Snap Fashion – Snap (χωρίς chat) στη μόδα

ΟΚ δεν είναι ακριβώς το Snapchat για τη μόδα, αλλά αν μη τι άλλο καρπώνεται από το branding του Social Network. Επί της ουσίας όμως, το Snap Fashion λειτουργεί σε μία λογική παρόμοια με το ASAP54, καθώς οι χρήστες του μπορούν να φωτογραφίσουν όποιο αντικείμενο επιθυμούν και εν συνεχεία να ψάξουν στη βάση του Snap Fashion. Το επιπλέον καλό, είναι πως η βάση με τα προιόντα περιλαμβάνει περισσότερα από 300.000 items, τα οποία προέρχονται από τα Topshop, New Look, French Connection, House of Fraser και John Lewis, αλλά και από αυστηρά online retailers όπως το boohoo και το The Outnet

Snap Fashion

Snap Fashion

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply