Navigating the new digital divide. Έρευνα της Deloitte Digital για το Retail και το eCommerce

0

Όσον και αν κάτι θεωρείται για κάποιους από εμάς δεδομένο, μία έρευνα προσθέτει πάντα ένα click παραπάνω σε αξιοπιστία και δομή. Πόσο μάλλον όταν την υπογράφει η Deloitte Digital, η οποία σε μία τελευταία καταγραφή των τάσεων στο retail business, πιστοποιεί για μία ακόμα φορά τη σύγχυση που επικρατεί αναφορικά με τους χειρισμούς του eCommerce.

Ποιο συγκεκριμένα, στην έρευνα με τίτλο Navigating the new digital divide, γίνεται σαφές πως η πλειοψηφία των retailers επενδύουν τόσο στο eCommerce όσο και στα brick-and-mortar business τους, στη λογική των σιλό, ή αν προτιμάτε σαν να αφορούν ξεχωριστά business, υποτιμώντας σε μεγάλο βαθμό τη φιλοσοφία του Omnichannel. Η έρευνα καταλήγει με την προτροπή πως οι retailers θα πρέπει να κατανοήσουν σε βάθος πως το digital επιδρά στη συνολική εμπειρία του καταναλωτή και στα διαφορετικά κανάλια πώλησης και επικοινωνίας.

Ορισμένα από τα στοιχεία της έρευνας όπως το γεγονός πως περίπου 1 στους 3 χρήστες διεθνώς ξοδεύει περισσότερα όταν χρησιμοποιεί και το digital στη διαδικασία αγορών του, αλλά και το γεγονός πως το 45% των συμμετεχόντων στην έρευνα βρίσκει πιο εύκολες τις αγορές στο φυσικό κατάστημα, ενώ το 64% των συναλλαγών στα φυσικά καταστήματα έχουν “εμπνευσθεί” από ενέργειες στο digital περιβάλλον και μεγάλο μέρος του user journey έχει πραγματοποιηθεί online χωρίς όμως να έχει ολοκληρωθεί η συναλλαγή με αυστηρά eCommerce κριτήρια. Όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμα  αποτυπώνονται και στο Infographic που ακολουθεί.

Δείτε την έρευνα της Deloitte εδώ

Navigating the new digital divide

Navigating the new digital divide

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply