O Online καταναλωτής έχει πλέον πολλές απαιτήσεις

0

Οι online καταναλωτές έχουν αρχίζει να γίνονται πολύ επιλεκτικοί. Και αυτό δεν είναι ένα αξίωμα που παράγεται έτσι απλά επειδή το γράφουμε, αλλά το καταδεικνύουν ολοένα και περισσότερες έρευνες.

Dyn_logoΈρευνες δείχνουν ότι οι καταναλωτές κάνουν τις αγορές τους online γιατί βρίσκουν πολύ περισσότερες επιλογές να διαλέξουν, γιατί πιθανότατα είναι πιο φθηνά από τα φυσικά καταστήματα ή γιατί μπορούν να συγκρίνουν τις τιμές των ηλεκτρονικών καταστημάτων, γιατί θέλουν διακριτικότητα στις αγορές τους, και πολλά γιατί ακόμα.

Σε αυτές τις έρευνες, έρχεται να προστεθεί ακόμα μια έρευνα της Dyn, μιας εταιρείας που παρέχει υπηρεσίες Internet Performance των online εγκαταστάσεων (IPs, DNS, κτλ), η οποία πραγματοποίησε μια μελέτη 1400 καταναλωτών, σε 11 χώρες, στην Βόρεια Αμερική, στην Ευρώπη και στην Ασία. Τα πιο σημαντικά ευρήματα της μελέτης είναι:

  • Περισσότερο από 90% του δείγματος δήλωσαν ότι πραγματοποίησαν το 25% των συνολικών αγορών τους online, ενώ το 85% απάντησε ότι θα κάνει τις ίδιες ή περισσότερες αγορές μέσα στο έτος, όπως έκανε και το 2014
  • Το 85% των ερωτηθέντων απάντησε ότι αισθάνεται ακόμα ως διαφορετικές εμπειρίες, όταν ψωνίζουν σε φυσικά καταστήματα, online και μέσα από mobile συσκευές
  • Το 86% απάντησε πως συμφωνεί ότι η ταχύτητα ενός eShop επηρεάζει και την εμπιστοσύνη τους, στην εταιρεία.
  • Το 65% των ερωτηθέντων δήλωσε πως δεν περιμένει περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα μέχρι να φορτώσει ένα eshop, με τους μισούς να δηλώνουν ότι θα ήθελαν να φορτώνει ακαριαία.
  • Τους τελευταίους 12 μήνες, το 67% του δείγματος απάντησε ότι έκανε τουλάχιστον μια διασυνοριακή αγορά.
  • Το 2015, οι παγκόσμιες πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν κατά 21%, στα 1,592 τρισεκατομμύριο δολάρια.

Ποσοστό χρηστών που έχουν πραγματοποίησει Online, το 25% τουλάχιστον των αγορών τους
Ποσοστό χρηστών που έχουν πραγματοποίησει Online, το 25% τουλάχιστον των αγορών τους

Ποσοστό χρηστών που έχουν πραγματοποίησει Online, το 25% τουλάχιστον των αγορών τους

Πως αντιδρούν οι καταναλωτές όταν ένα eshop φορτώνει αργά;
Πως αντιδρούν οι καταναλωτές όταν ένα eshop φορτώνει αργά;

Πως αντιδρούν οι καταναλωτές όταν ένα eshop φορτώνει αργά;

Που νιώθουν οι καταναλωτές ότι απολαμβάνουν το καλύτερο service και τη γενικότερα καλύτερη αγοραστική εμπειρία;
Που νιώθουν οι καταναλωτές ότι απολαμβάνουν το καλύτερο service και αγοραστική εμπειρία;

Που νιώθουν οι καταναλωτές ότι απολαμβάνουν το καλύτερο service και αγοραστική εμπειρία;

Σκοπεύουν οι καταναλωτές να κάνουν περισσότερες αγορές από mobile συσκευές, μέσα στο 2015;
Σκοπεύουν οι καταναλωτές να κάνουν περισσότερες αγορές από mobile συσκευές, μέσα στο 2015;

Σκοπεύουν οι καταναλωτές να κάνουν περισσότερες αγορές από mobile συσκευές, μέσα στο 2015;

Έρευνα: Global Consumer Online Shopping Expectations

Στο πιο κάτω αρχείο, μπορείτε να δείτε την παγκόσμια έρευνα της Dyn, για τις απαιτήσεις του Online Καταναλωτή

Κατεβάστε το αρχείο:
Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply