Offradio Business Class – Νέα συνδρομητική υπηρεσία

0

Είναι από αυτές τις ωραίες ειδήσεις, που σε κάνουν να αναπολείς την εποχή που ήσουν δημοσιογράφος (μάχιμος, γιατί το μικρόβιο όπως έχετε καταλάβει ποτέ δε φεύγει). Ένα λιτό email με ενημέρωνε πως ένα από τα πιο αυθεντικά ελληνικά online love brands ένα χρόνο μετά τη βράβευσή του στα Digital Media Awards 2014 με ασημένιο DIME για τα Multimedia χαρακτηριστικά του, θα προχωρούσε και σε μία eCommerce πρακτική.

Offradio Business Class

Offradio Business Class

Όπου κι αν πάει το μυαλό σας, εγώ αναφέρομαι στην πολύ πρόσφατη κίνηση του Offradio.gr, για τη διάθεση του περιεχόμενού χωρίς την παρέμβαση διαφημίσεων σε επαγγελματικούς χώρους. Ουσιαστικά δηλαδή, για τη δημιουργία ενός συνδρομητικού ραδιοφωνικού καναλιού αποκλειστικά για bars, café, εστιατόρια, ξενοδοχεία, εμπορικά καταστήματα και άλλους επαγγελματικούς χώρους. Η νέα συνδρομητική αυτή υπηρεσία του Offradio.gr απευθύνεται σε επιχειρήσεις που απαιτούν μουσική ταυτότητα, υψηλή αισθητική και updated μουσικές επιλογές τις οποίες ένα ποιοτικό ραδιόφωνο μπορεί να παρέχει μέσω ενός μοναδικού μοντέλου διαχείρισης.

Η υπηρεσία ονομάζεται Offradio Business Class, και φιλοδοξεί να ξανακάνει τη μουσική σημείο αναφοράς ενός χώρου με υψηλές απαιτήσεις και ιδανική ατμόσφαιρα, δίχως αυτό να απαιτεί χρόνο, έρευνα και υψηλό κόστος από τον σύγχρονο επιχειρηματία, ιδιοκτήτη ή manager μιας επιχείρησης. Πως; Αξιοποιώντας το σωστό περιεχόμενο, με το Pay & Play μοντέλο, όπου ο ενδιαφερόμενος δεν έχει παρά να επισκεφτεί το website του Offradio και να επιλέξει το πακέτο που επιθυμεί και να πληρώσει είτε μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό είτε μέσω PayPal.

Μίλησα με τη Ντέμη Παπαδοπούλου, όχι μόνο γιατί είναι φίλη αλλά και γιατί ο Offradio.gr,, είναι μία υπέροχη internetική ιστορία από αυτές που θέλω που και που να μοιράζομαι, για να θυμόμαστε όλοι ότι δεν υπήρχε πάντα ένα οικοσύστημα από Funds για να στηρίζουν την επιχειρηματικότητα αλλά υπήρχαν σαφώς παθιασμένοι και οξυδερκείς άνθρωποι.

Θα αφήσω λοιπόν την μία εκ των δύο συνιδρυτών του Offradio.gr, και Marketing Director του, να αναλύσει η ίδια τα γεγονότα για πως προχώρησαν στην ιδέα της διάθεσης του περιεχομένου online και το Pay & Play μοντέλο που εισάγουν στα «ερτζιανά», και για το τέλος, έχω φυλάξει μία lifestyle ερώτηση και ένα αρχαίο (του 2012) εξωτερικό link για να γνωρίσετε καλύτερα την ιστορία τους.


Π.Β.: Πως πήρατε την απόφαση να προχωρήσετε σε online διάθεση του περιεχομένου σας;

N.Π.: Ακριβώς ένα χρόνο πριν, λάβαμε ένα mail στο studio του Offradio.gr, από ακροατή στο Λονδίνο, ο οποίος ετοίμαζε τότε το opening ενός casual dining restaurant εκεί – πρόκειται για το Opso που πλέον είναι ευρέως γνωστό – και αναρωτιόταν με τρόπο θα μπορούσε να έχει το μουσικό περιεχόμενο του Offradio εντός του εστιατορίου άνευ διαφημίσεων και dj talk. Την ίδια σχεδόν εβδομάδα επικοινωνεί άλλος ακροατής από την περιφέρεια με το σταθμό και ρωτά αν τυχόν έχουμε κάποια συνδρομητική υπηρεσία που να μεταδίδει το περιεχόμενο του Offradio.gr, χωρίς διαφημίσεις.

Μετά από αυτό, δε χρειάστηκε να επεξεργαστούμε πολύ την ιδέα ενός pay & play καναλιού χωρίς διαφημίσεις – και οι δύο ακροατές και εν δυνάμει χρήστες βιάζονταν να έχουν την υπηρεσία κι εμείς μέσα σε ένα μήνα είχαμε ήδη ξεκινήσει σε ας πούμε μια beta version για τους δύο αυτούς χρήστες αρχικά και έπειτα δίνοντας free trials και σε περισσότερους χρήστες/ιδιοκτήτες επαγγελματικών χώρων και ακροατές παράλληλα.

Π.Β.: Πως θα ονομάζατε αυτό το μοντέλο διάθεσης ραδιοφωνικού περιεχομένου;

N.Π.:Πρόκειται για ένα Pay & Play μοντέλο αποκλειστικά b2b προς το παρόν. Ο χρήστης/πελάτης έχει στη διάθεσή του το μουσικό περιεχόμενο του Offradio και το μεταδίδει εντός της επιχείρησής του απαλλαγμένο από διαφημίσεις και σχόλια παραγωγών.

Π.Β.: Παραδειγματιστήκατε από κάτι αντίστοιχο στο εξωτερικό;

N.Π.:Παρότι αρχικά αναζητήσαμε παρόμοια μοντέλα ως references από το εξωτερικό, τελικά δεν βρήκαμε κάτι αρκετά παρόμοιο. Έξω υπάρχουν ως επί το πλείστον συνδρομητικά πολυθεματικά κανάλια background music που δίνουν τη δυνατότητα στο χρήστη να επιλέγει από lounge μέχρι dance πχ. αλλά από άποψη περιεχομένου πρόκειται για playlists που επαναλαμβάνονται ανά 24ωρο ως συνήθως.
Στη δική μας περίπτωση, το περιεχόμενο είναι handpicked και η ροή προγράμματος customized στο ωράριο των χώρων στους οποίους απευθύνεται η υπηρεσία. Έχει το surprise factor και τη μουσική επικαιρότητα ενός ζωντανού ραδιοφώνου αλλά παράλληλα είναι «σκηνοθετημένη» με βάση την καθημερινότητα των χώρων στα οποία απευθύνεται και τους θαμώνες/πελάτες τους.
Θέλουμε ο θαμώνας που το ακούει να ‘αντιδρά’ στο άκουσμα του. Όχι απλά να παίζει μια μουσική υπόκρουση. Και μας αρέσει να ακούμε από ιδιοκτήτες χώρων ότι ο κόσμος τρελαίνεται στο Shazam μέσα στα μαγαζιά τους.

Ντέμη Παπαδοπούλου - Συνιδρύτρια του Offradio.gr

Ντέμη Παπαδοπούλου – Συνιδρύτρια του Offradio.gr

Π.Β.: Τι περιμένεις να δώσει παραπάνω στο ραδιόφωνο το digital περιβάλλον;

N.Π.:To digital περιβάλλον είναι αστείρευτη πηγή νέων δυνατοτήτων για το ραδιόφωνο, και νέων business models επίσης για το μέσο, αρκεί να μην ξεχνάς ότι κάνεις ραδιόφωνο, διότι το content is king ισχύει για το μουσικό περιεχόμενο όσο τίποτε άλλο. Από κει και πέρα το digital περιβάλλον σου δίνει πολλές πολυμεσικές προοπτικές. Οπότε ας πούμε ότι ΟΛΑ τα περιμένω από αυτό. Και μετά από 7 χρόνια Offradio, ένα έχω μάθει: δεν έχει να κάνει με το τι σου δίνει το digital, είναι εσύ τι θέλεις, μπορείς και είσαι διατεθειμένος κάνεις με αυτό.

Π.Β.: Ποιο είναι το αγαπημένο σου site για ψώνια (ετσί γνωρίζουμε καλύτερα τους ανθρώπους :-))

N.Π.:Αν σου πω ότι την πρώτη μου online αγορά την έκανα το 1999 με πρόσβαση στο internet από pstn γραμμή;! Μέχρι ενός σημείου ήμουν asos.com και ξερό ψωμί. Τα τελευταία χρόνια όμως, προτιμώ το Revolve Clothing, το AllSaints.com, τα online flagstores αγαπημένων μου brands και αν σου πω ότι ακόμη και στη Zara online χαζεύω τις …βιτρίνες; Στην Ελλάδα επίσης το ozonboutique.com κάνει εξαιρετικά δουλειά φιλοξενώντας νέους έλληνες designers και brands!

Περισσότερες πληροφορίες στο Offradio.fm, ενώ απολαμβάνετε την υπέροχη μουσική του, στο Offradio.gr

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply