To 65% των Ευρωπαίων Πολιτών επενδύει σε online αγορές. Τα ποσοστά της Ελλάδας για το 2015

0

Περισσότεροι από το 1/3 των Ευρωπαίων πολιτών, προέβησαν σε online αγορές κατά τη διάρκεια του 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα τη Eurostat. Το ποσοστό , κρίνεται ιδιαίτερα ενθαρρυντικό, τόσο ως απόλυτη τιμή όσο και αναφορικά με τις προσδοκίες της Ευρωπαικής Digital Agenda. Φυσικά τα ποσοστά αυτά διαφέρουν από χώρα σε χώρα, αλλά στο πλαίσιο του ίδιου report είναι σημαντικές και ορισμένες επιπλέον επισημάνσεις όπως τα προιόντα που δείχνουν να ελκύουν ιδιαίτερα τους νέους καταναλωτές, αλλά και τα ποσοστά των αγορών των Ευρωπαίων πολιτών σε χωρές εκτός Ε.Ε..

Cross-border Shopping

Με βάση λοιπόν τα στοιχεία της Eurostat, περισσότεροι από το 30% των online shoppers, αρέσκονται σε online αγορές και εκτός των συνόρων της χώρας που ζουν, αλλά πάντα στο πλαίσιο των Ευρωπαικών Συνόρων. Το ποσοστό αυτό, παρουσιάζεται αυξημένο κατά 5 μονάδες σε σχέση με το 2012, όπου το ¼ των online καταναλωτών είχαν την ίδια συμπεριφορά (25%). Παρόλα αυτά, το 88 των online shoppers επιμένουν σε αγορές εντός της χώρας που ζουν, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2012 ήταν 91%.

Μεγάλο επίσης ενδιαφέρον, παρουσιάζει και η αύξηση του ποσοστού για online αγορές εκτός συνόρων Ε.Ε. το οποίο αυξήθηκε τα 3 τελευταία χρόνια κατά 5% όπως δείχνει και το παρακάτω γράφημα

 

Enan

Επίσης στον επόμενο πίνακα, μπορείτε να δείτε ένα συγκριτικό μεταξύ των χωρών της Ε.Ε. αναφορικά με τις online αγορές και την ευρύτερη χρήση του Internet, με την Ελλάδα να βρίσκεται σε παρόμοια θέση με την Πορτογαλία, την Κροατία αλλά και την Ουγγαρία, και σαφώς πιο πάνω από τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία

greece

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply