Smoolis: Η Ελληνοελβετική πλατφόρμα eCommerce

0

Με δεδομένη την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και διεθνώς,  η Smoolis, μια startup με έδρα τη Ζυρίχη της Ελβετίας, ανέπτυξε μία εύχρηστη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που επιτρέπει στον καθένα να δημιουργήσει οικονομικά, γρήγορα και απλά το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop).

Η Δέσποινα και η Χριστίνα Κοσμούλη, ιδρύτριες του Smoolis

Η Δέσποινα και η Χριστίνα Κοσμούλη, ιδρύτριες του Smoolis

Η Smoolis ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2014 με έδρα τη Ζυρίχη της Ελβετίας, από δύο Ελληνίδες αδερφές, τη Δέσποινα και τη Χριστίνα Κοσμούλη.

Διατηρώντας το δικό τους web agency, ένας μεγάλος αριθμός πελατών ζητούσε πολυγλωσσικά ηλεκτρονικά καταστήματα. Αδυνατώντας να βρουν στην αγορά μία έτοιμη λύση που θα ικανοποιούσε τις πολυποίκιλες ανάγκες των πελατών τους, οι δύο αδερφές αποφάσισαν να αναπτύξουν τη δική τους πλατφόρμα μέσα από την οποία θα μπορούσε κάποιος να χτίσει το δικό του e-shop πολύ πιο εύκολα και οικονομικά σε σύγκριση με τις ανεπαρκείς υφιστάμενες λύσεις στην αγορά.

Από το λανσάρισμα της πλατφόρμας μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει προσελκύσει πελάτες από 34 χώρες, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Γαλλία, η Ελβετία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Αυστραλία, η Βραζιλία, η Μαλαισία, η Ταϊβάν, το Κουβέιτ αλλά και η Ελλάδα.

 Το Smoolis αποτελεί μια πρώτη ελληνοελβετική «απάντηση» στις άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, φέροντας  μια σειρά από καινοτόμα  χαρακτηριστικά:

  • Μπορεί κανείς να δημιουργήσει το δικό του e-shopσε οποιαδήποτε από τις διαθέσιμες 58 γλώσσες και 116 εθνικά νομίσματα (multilingual και multicurrencyplatform).
  • Αποτελεί μια οικονομική λύση, προσφέροντας όλες τις επιμέρους λειτουργίες και χαρακτηριστικά που χρειάζεται ένα σύγχρονο e-shop για να λειτουργήσει. Επομένως, δεν απαιτείται η εγκατάσταση επιμέρους apps, plugins ή features, που σε άλλες περιπτώσεις αυξάνουν το τελικό κόστος για αυτόν που θέλει να δημιουργήσει ένα e-shop.
  • Δεν υφίστανται κρυφές χρεώσεις: O κάτοχος  του e-shop πληρώνει μόνο την πλατφόρμα του Smoolis και όχι και ποσό από τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού του καταστήματος, όπως συμβαίνει σε άλλες περιπτώσεις.
  • Η πλατφόρμα είναι φιλική για mobile, tablet και desktop: Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αυτός που επιλέγει να δημιουργήσει το ηλεκτρονικό του κατάστημα μέσω του Smoolis δεν χρειάζεται να δημιουργήσει mobileapplication για το e-shop του αφού η πλατφόρμα προσαρμόζεται στις διαστάσεις της οθόνης κάθε κινητού τηλεφώνου ή ταμπλέτας (responsive).

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες στο Smoolis.com

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply