Social Commerce. Ολοκληρωμένο eCommerce functionality η επόμενη κίνηση του Facebook

0

Η είδηση είδε το φως της δημοσιότητας, σε μία περίοδο που ακόμα και ο πιο ακραιφνής οπαδός του eCommerce, και του Social Commerce, αν διέθετε ελληνικό διαβατήριο θα είχε κάθε δικαίωμα να μας σιχτιρήσει. Γι αυτό την κρατήσαμε στο “ψυγείο” μας και την εμφανίζουμε σήμερα

Ο λόγος για τις δηλώσεις της product marketing manager του Facebook, Emma Rodgers, που ούτε λίγο ούτε πολύ ανακοίνωσε πως το νο1 Social Network σκοπεύει πολύ σύντομα να υιοθετήσει full eCommerce functionality μέσα στις brand pages. Και όταν λέμε (η Emma δηλαδή λέει) «σύντομα» εννοούμε τις επόμενες εβδομάδες καθώς ήδη το service είναι στη διαδικασία testing.

Η πραγματική λέξη – κλειδί όμως, είναι το “Full”. Οι σταθεροί μας αναγνώστες, θα γνωρίζουν ήδη ότι το Facebook φλερτάρει με το Social Commerce, αρκετούς μήνες τώρα. Οι πρόσφατες ειδήσεις για πληρωμές μέσω του Messenger και για περισσότερο eCommerce functionality σε κλειστά Groups, είχαν θεωρηθεί από πολλούς ειδικούς τα προεόρτια για κάτι πιο δομημένο, και οι εξελίξεις τους (και μας) δικαίωσαν. Έτσι, η μέχρι σήμερα δυνατότητα του buy button στις brand pages, έχει κριθεί “φτωχή” για τα σημερινά δεδομένα, και η έννοια του “full experience» πρόκειται να περιλαμβάνει χαρακτηριστικά που ουσιαστικά θα ορίζουν ένα ολοκληρωμένο eShop μέσα στις Brand Pages.

Υποθέτουμε ότι τα παραπάνω δεν εκπλήσουν κανέναν. Αν παρόλα αυτά όμως αναρωτιέστε για το business opportunity, θα θυμίσουμε μερικά πολύ πρόσφατα στοιχεία και θα βάλουμε τελεία. Οι προβλέψεις για το 2015 όσον αφορα τη digital διαφήμιση, κάνουν λόγο για περίπου 60 δις (δολάρια). Οι αντίστοιχες για τον τζίρο του eCommerce ξεπερνούν τα 300 δις (επίσης δολάρια).

Η ερώτηση λοιπόν μοιάζει να είναι «ποιος τυφλός δεν θέλει το φως του;» και όχι «τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι;»

Δείτε κι άλλες ειδήσεις για Social Commerce

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply