Techblog Eshop: Πρώτη παρουσίαση του eShop του Techblog.gr

0

Μια ευχάριστη έκπληξη κρύβεται εδώ και 10 περίπου ημέρες στη διεύθυνση eshop.techblog.gr καθώς με μία ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα κίνηση, ένα από τα πιο παλιά τεχνολογικά websites απέκτησε το δικό του eshop. Και εμείς το ανακακαλύψαμε και το παρουσιάζουμε 🙂

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, πρόκειται για το ηλεκτρονικό κατάστημα του Techblog.gr το οποίο φιλοδοξεί να προσφέρει μία ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία στηριζόμενο και το πλούσιο content που μπορεί να συνοδεύει τα προιόντα του eShop του. Το Techblog Eshop διαθέτει ήδη θήκες για πάνω από 40 μοντέλα καθώς και μία ευρεία γκάμα στα αξεσουάρ (φορτιστές, αξεσουάρ αυτοκινήτου, handsfree, Bluetooth, καλώδια κ.α.) τα οποία είναι συμβατά με τα περισσότερα smartphones της αγοράς.

Κώστας Βλαχάκης

Κώστας Βλαχάκης

Και αν κάποιος απορήσει και αναρωτηθεί «μα πως μπορεί ένα δημοσιογραφικό site που δοκιμάζει και προτείνει συσκευές μπορεί και να τις πουλάει;» ο ίδιος ο δημιουργός του Techblog ο Κώστας Βλαχάκης απαντά στο eCommercenews.gr πως “...Στο Techblog.gr δοκιμάζουμε smartphones, tablets και wearables ενώ μέσα από το Techblog Eshop διαθέτουμε θήκες και αξεσουάρ οπότε δεν υπάρχει κάποιο conflict…

Η κουβέντα μας όμως με τον Κώστα Βλαχάκη ήταν λίγο μεγαλύτερη. Άλλωστε το Techblog.gr βρίσκεται στον αέρα από τον Ιανουάριο του 2007 και είναι ένα από τα πρώτα ελληνικά ενημερωτικά site με αποκλειστικό περιεχόμενο την τεχνολογία και τις εφαρμογές της.

Κώστας Βλαχάκης:

“…Έχουμε συγκεντρωμένους περισσότερους Έλληνες λάτρεις της τεχνολογίας από οποιοδήποτε άλλο ανταγωνιστικό ελληνικό site. Μέσα από αυτά εξυπηρετούμε σήμερα και τις ανάγκες customer support για το Techblog eShop…”

Η συνέχεια λοιπόν ήταν ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα καθώς όπως μας είπε ο δημιουργός του Techblog αλλα και του Techblog Eshop: 

“…Σήμερα το Techblog επισκέπτονται κάθε μήνα περισσότεροι από 400.000 μοναδικοί επισκέπτες δημιουργώντας την μεγαλύτερη online παρέα τεχνολογίας στην Ελλάδα. Το περιεχόμενο του Techblog.gr καλύπτει καθημερινά με δεκάδες άρθρα και τακτική ροή την αγορά των smartphones, tablets, wearables, internet, software και gaming. Μεγάλο κομμάτι την ενημέρωσης καλύπτεται τόσο από το κανάλι μας στο YouTube με hands-on παρουσιάσεις συσκευών τεχνολογίας όσο και από τα Social Media.

Σε YouTube, Facebook, Twitter και Google+ έχουμε συγκεντρωμένους τους περισσότερους Έλληνες λάτρεις της τεχνολογίας από οποιοδήποτε άλλο ανταγωνιστικό ελληνικό site. Μέσα από αυτά εξυπηρετούμε σήμερα και τις ανάγκες customer support για το Techblog eShop…”

Ενώ, όσον αφορά το λόγο που αποφάσισε να προχωρήσει την κίνηση του eShop, μας εξήγησε:

Η κεντρική σελίδα του Techblog eShop

Η κεντρική σελίδα του Techblog eShop

“…Μεγάλη έμπνευση για την δημιουργία του Techblog Eshop αποτέλεσαν διάφορα ηλεκτρονικά καταστήματα της Ελλάδας και του εξωτερικού τα οποία έχουμε σαν στόχο να ξεπεράσουμε στην ποιότητα εξυπηρέτησης. Άλλωστε, όπως ξέρετε, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτεί πολύ δουλειά για να υλοποιηθεί τόσο για την σωστή λειτουργία και φιλική στην χρήση σελίδα όσο και για την καταχώρηση των προϊόντων ώστε να παρέχουν σωστές πληροφορίες στον πελάτη. Φυσικά η δουλειά αυτή είναι καθημερινή.

Στόχος μας είναι να παρέχουμε άριστη εξυπηρέτηση σε όλους τους φίλους της τεχνολογίας τόσο σε γρήγορη παράδοση όσο και στο after sales service έχοντας υιοθετήσει την Ευρωπαϊκή πολιτική επιστροφών κάνοντας τους όρους ακόμη πιο ευνοϊκούς και δίνοντας στον πελάτη της σιγουριά της υποστήριξης πριν και μετά την πώληση…”

Εμείς δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε καλή επιτυχία στον Κώστα, γνωρίζοντας πως όταν θα ξαναεπιστρέψουμε στο eshop του Techblog, θα έχει προσθέσει πολλά περισσότερα καλούδια, όπως μας εκμυστηρεύτηκε.

Επισκεφτείτε εδώ το Techblog Eshop 

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply