To τελικό πρόγραμμα του 6ου Distance Selling & eCommerce Conference

0

Ανακοινώθηκε το τελικό πρόγραμμα του 6ου Distance Selling & eCommerce Conference, που θα διεξαχθεί στις 17 Μαρτίου, στο ΟΤΕ Academy.

Το φετινό 6th Distance Selling & E-commerce Conference με τίτλο «Leading the world of connected commerce» θα εστιάσει σε στρατηγικές και πρακτικά παραδείγματα δημιουργίας και προσφοράς μίας απρόσκοπτης λιανεμπορικής εμπειρίας στον καταναλωτή, σε ένα περιβάλλον λιανεμπορίου που τα κανάλια, ηλεκτρονικά και φυσικά συγκλίνουν.

Το πρόγραμμα του Συνεδρίου

08.30 – 08.55   Registration – Coffee
08.55 – 09.15    Εισαγωγή – Κατερίνα Βαλλογιάννη, Δημοσιογράφος, Marketing Week
09.15 – 09.40    Χαιρετισμοί

  • Νίκος Βαρβαδούκας, Μέλος Δ.Σ. GRECA, Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  • Ιωάννης Κουρνιώτης, Πρόεδρος, ΕΠΑΜ, Ελληνική Ένωση Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου

09.40 – 09.55   «Success story συνεργασίας ACS – www.you.gr»

  • Έλια Χάραρη, Marketing Manager, ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες
  • Γιώργος Θεοφάνους, Commercial Director, QuestOnLine

09.55 – 10.00   Q&A Session Η Έλια Χάραρη και ο Γιώργος Θεοφάνους απαντούν σε ερωτήσεις του κοινού


 10.00 – 10.20  «Consumer engagement: The value of a brand store in the consumer decision journey»

Gertin Schraa, Director eTrade & General Manager Global Online Philips Store, Philips

Η παρουσίαση θα εστιάσει σε τρόπους χτισίματος πιστότητας και consumer engagement και θα αναπτύξει την αξία του Online Brand Store της Philips προς αυτήν την κατεύθυνση και τη συμμετοχή του στο decision journey του καταναλωτή.

10.20 – 10.30  Q&A Session Ο Gertin Schraa απαντά σε ερωτήσεις του κοινού


10.30 – 11.00  «Unshackle your retail business»

Ian Rhodes, Chief Differentiator & Founder, Brands Less Ordinary

Θα αποκαλύψει τους αναπάντεχους τρόπους με τους οποίους πολλοί retailers εμποδίζουν την online ανάπτυξή τους. Επιπλέον, θα αναλύσει τη διαφορά του buy from από το buy into και θα παρουσιάσει μία σειρά από παραδείγματα για τον τρόπο που οι πρωτοπόροι retailers συνδέονται με τους online πελάτες τους σε ένα πολύ βαθύτερο επίπεδο, μέσω όλων των καναλιών.
11.00 – 11.10 Q&A Session Ο Ian Rhodes απαντά σε ερωτήσεις του κοινού

11.10 – 11.45 Coffee Break


11.45 – 11.55   Γιώργος Φραγκάκης, Managing Director, ForestView

11.55 – 12.00   Q&A Session O Γιώργος Φραγκάκης απαντά σε ερωτήσεις του κοινού

12.00 – 12.10   «The S.A.N.I. Effect on International Digital Marketing»

Αναστάσιος Σπανίδης, CEO, Generation Y Group

“Δείτε πώς μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την απόδοση του κεφαλαίου που τοποθετείτε στο digital marketing, χωρίς να αυξάνεται η διαφημιστική δαπάνη. Από τη θεωρία στην πράξη και από την πράξη στο αποτέλεσμα.”

12.10 – 12.15  Q&A Session Ο Αναστάσιος Σπανίδης απαντά σε ερωτήσεις του κοινού

12.15 – 12.25   Βαγγέλης Κοτσώνης, CEO & Co-founder, e-satisfaction

“To e-satisfaction είναι η πρώτη πλατφόρμα μέτρησης της ικανοποίησης των online shoppers, σε όλο τη διάρκεια του αγοραστικού τους ταξιδιού.”
12.25 – 12.30 Q&A Session Ο Βαγγέλης Κοτσώνης απαντά σε ερωτήσεις του κοινού

12.30 – 12.50 Έρευνα «Ο αναδυόμενος Έλληνας online καταναλωτής»

Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Καθηγητής ΟΠΑ, Διευθυντής ELTRUN

12.50 – 13.00 Q&A Session O καθ. Γεώργος Δουκίδης απαντά σε ερωτήσεις του κοινού

13.00 – 14.00   Lunch Break


14.00 – 14.30  Justin King, Sainsbury’s CEO 2004-2014  (Keynote Speaker)

Ο «πιο ανατρεπτικός ηγέτης του βρετανικού λιανεμπορίου» μιλάει για θέματα, όπως:

  • Omnichannel καταναλωτής: Tα βασικά χαρακτηριστικά του, οι κύριες προσδοκίες του, στρατηγικές επίτευξής τους
  • Customer service σε omnichannel περιβάλλον
  • Αξιοποίηση data για προσφορά ολοκληρωμένων λιανεμπορικών εμπειριών
  • Χτίζοντας πιστότητα και διατήρηση πελατών σε omnichannel περιβάλλον
  • Ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τομέα των groceries. Προκλήσεις, εμπόδια, προοπτικές.
  • Το μέλλον του mobile commerce.
  • Conversion Rate Optimization. Σχεδιασμός και εκτέλεση στρατηγικών επίτευξης υψηλών conversion rates.
  • Η σημασία του online στη συνολική επιχειρησιακή στρατηγική.
  • Μελλοντικές τάσεις σε ecommerce και retail.

14.30 – 15.15 Onstage Interview

O Justin King συνομιλεί onstage με τον Γιώργο Σαλιάρη-Φασσέα, President, World Markets, South & Western Europe, IPG Mediabrands και απαντά σε ερωτήσεις του κοινού


15.15 – 15.25   «Online Grocery στην Ελλάδα: Let the games begin!»

Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Head of Consulting, Convert Group

“Μετά την σταδιακή είσοδο των groceries στο ηλεκτρονικό εμπόριο, θα μιλήσει για το πώς αλλάζουν οι ισορροπίες πώς διαμορφώνεται το «παιχνίδι» στο λιανεμπόριο.”
15.25 – 15.30   Q&A Session Ο Παναγιώτης Γκεζερλής απαντά σε ερωτήσεις του κοινού

15.30 – 15.40   Γεράσιμος Περεντίδης, Συνιδρυτής, Easy by Europlanet

15.40 – 15.45   Q&A SessionΟ Γεράσιμος Περεντίδης απαντά σε ερωτήσεις του κοινού


15.45 -16.15   «Disrupting the travel industry with technology»

Christian Rodriguez, ByHours.com

Ο Christian Rodriguez με το πιο πρόσφατο project του, την ByHours.com, έχει εισάγει ένα νέο disruptive μοντέλο στην ξενοδοχειακή αγορά, το «Micro-stays» και «pay-per- use», αποτελώντας την πρώτη και μοναδική online πλατφόρμα κρατήσεων για ξενοδοχεία που επιτρέπει την κράτηση δωματίων με ώρες.
16.15 – 16.25   Q&A SessionΟ Christian Rodriguez απαντά σε ερωτήσεις του κοινού


16.25 – 16.55  Live «UX Experts» Website Analysis

O Φώτης Αντωνόπουλος συντονίζει μια ομάδα από 3 Έλληνες ειδικούς στο Usability και στο User Experience,  όπου «αξιολογούν» live Ελληνικά, ηλεκτρονικά καταστήματα, ως προς το UI/UX που προσφέρουν.

16.55 – 17.15  Kλήρωση Δώρων – Κλείσιμο εργασιών συνεδρίου

*Ενδεχομένως να προκύψουν μικρές αλλαγές, στο πρόγραμμα

 


 

Διαβάστε σχετικά άρθρα για το 6ο Distance Selling & eCommerce Conference

Ανακοινώθηκε το 6o Distance Selling & eCommerce Conference
Tρεις σημαντικοί ομιλητές στο Distance Selling & eCommerce Conference

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply