To eCommerce στη Ιταλία έφτασε τα 24,2 δις ευρώ

0

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ιταλία έφτασε στα 24,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 2014, μια αύξηση της τάξης του 8% περίπου, με τα αντίστοιχα νούμερα του 2013 (στα 22,3 δις ευρώ). Η διαρκής αύξηση και οι μεγάλοι τζίροι οφείλονται κυρίως στα μεγάλα marketplaces (ebay.it, amazon.it, κτλ.), αλλά και στα διεθνή eshops που σίγουρα θέλουν ποσοστό από μια πολύ μεγάλη αγορά.

Τα πιο πάνω αποτελέσματα αποτυπώνονται στην ετήσια έκδοση (9η κατά σειρά), που πραγματοποιεί το Εμπορικό Επιμελητήριο του Μιλάνου, σε συνεργασία με την εταιρεία Casaleggio Associate, και παρουσιάστηκε πρόσφατα σε συνέδριο για το eCommerce που έγινε στην Ιταλία.

Διαρκής Αύξηση

Όπως σε όλες τις χώρες της Ευρώπης (και όχι μόνο), το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και στη Ιταλία παρουσιάζει μια διαρκή αύξηση με σταθερό ρυθμό, τα τελευταία χρόνια. Παρόλα αυτά, όπως αναφέρεται στην έρευνα, μια αύξηση του 8% δεν παύει να είναι μικρή σε σχέση με την αύξηση που παρουσιάζει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σε άλλες μεγάλες χώρες της Ευρώπης (όπως π.χ. η Αγγλία, η Γερμανία, κτλ.). Εντούτοις, είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι και η Ιταλική αγορά βρίσκεται σε μεγάλα ποσοστά ύφεσης, οπότε η σύγκριση μάλλον δεν είναι δίκαιη.

Εξέλιξη του eCommerce στην Ιταλία

Εξέλιξη του eCommerce στην Ιταλία

“Roll the Dice”

Σε ένα άλλο slide της παρουσίασης, πιθανότατα δημιουργεί μεγάλη εντύπωση το γεγονός ότι το 49% του συνολικού turnover, καταλήγει στα Leisure services, όπου είναι μια ωραιοποιημένη έκφραση για το Gambling. Ένα πολύ μεγάλο 30% διοχετεύεται στο travel, ενώ το Fashion βρίσκεται πάρα πολύ χαμηλά (κοντά στο 2%), το οποίο είναι αξιοσημείωτο για μια χώρα, που λατρεύει τη μόδα.

Ποσοστό αγοράς ανά κλάδο

Ποσοστό αγοράς ανά κλάδο

Παρόλα αυτά όμως, το Fashion Industry, αναμένεται να είναι ένας από τους δυο μεγάλους πρωταγωνιστές μέσα στο 2015 (μαζί με τα online malls). Ας μην αμελούμε, ότι ο ιδρυτής του Yoox.com που πρόσφατα συγχωνεύτηκε με το Net-a-Porter, είναι ο Federico Marchetti, με καταγωγή από την Ιταλία.

Το eCommerce στην Ιταλία - Προβλέψεις για το 2015

Το eCommerce στην Ιταλία – Προβλέψεις για το 2015

Mobile, mobile, mobile

Τέλος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το Mobile Commerce, που έχει γίνει το hype της εποχής μας, όχι όμως άδικα. Πιο συγκεκριμένα, το mobile commerce έχει φτάσει στο 13% του συνολικού turnover, που αύξηση της τάξης του 53% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο 8,5% του 2013.

Mobile Commerce στην Ιταλία

Mobile Commerce στην Ιταλία

Το eCommerce στην Ιταλία
Έρευνα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ιταλία, από το Εμπορικό Επιμελητήριο του Μιλάνου

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply