To MajesticWine εξαγοράζει τη Naked Wines

0

Είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τον Eamon Fitzgerald, στο 5o Distance Selling & eCommerce Conference που έγινε το 2014. Εκεί, από την θέση του Managing Director της εταιρείας, μας παρουσίασε το Naked Wines, ένα project που εκτός από το eCommerce συνδύαζε και το crowdfunding, σε μια προσπάθεια να αναδείξει μικρούς οινοπαραγωγούς ανά τον κόσμο. Είναι εντυπωσιακό μάλιστα, πως το Naked Wines ξεκίνησε το 2008 και ακολουθώντας ένα εκπληκτικό ρυθμό ανάπτυξης βρέθηκε από τα €0 στα 85+ εκατομμύρια ευρώ, σε περίπου 6 χρόνια.

Η διαδικασία που δουλεύει το crowdfunding του Naked Wines

Η διαδικασία που δουλεύει το crowdfunding του Naked Wines

Έτσι σε ανακοίνωση που κυκλοφόρησε πριν από λίγο, το MajesticWine, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες κάβας στην Αγγλία (με 170 καταστήματα, αλλά και 3 στη Γαλλία), προχώρησε σε εξαγορά του Naked Wines με ένα τίμημα που αγγίζει τα 100 εκατομμύρια ευρώ περίπου. Από το συνολικό αντίτιμο, η Naked Wines θα λάβει τα €70 εκατομμύρια σε μετρητά, και τα υπόλοιπα σε μετοχές του Majestic. Σημειώνουμε ότι η Majestic δήλωσε κέρδη για το 2014 που ξεπέρασαν τα €29 εκατομμύρια, ενώ από την πλευρά της η Naked Wines έχει  ένα πελατολόγιο εκτός Βρετανίας, που ξεπερνάει τους 300,000 πελάτες μόνο στην Αμερική.

Με την κίνηση αυτή, η Majestic κερδίζει από τις γνώσεις και την εμπειρία στο eCommerce και στα Social Media που έχει η Naked Wines, ενώ η δεύτερη βρίσκει ένα ισχυρό σύμμαχο με πλήθος καταστημάτων, για να αξιοποιήσει ακόμα περισσότερο το ‘Click & Collect‘ που ήταν ένα σημαντικό εργαλείο που της έλειπε.

Ο ιδρυτής του Naked Wines θα αναλάβει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου, στο νέο σχήμα, αναφερόμενος μόνο στον Πρόεδρο του Ομίλου, Phil Wrigley.

Naked Wines - The Case Study

Η παρουσίαση του Eamon Fitzgerland, Managing Director της Naked Wines, στο 5ο Distance Selling & eCommerce Conference

Κατεβάστε το αρχείο:
Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply