Web id. Στα 407 ευρώ, ο μέσος όρος κατανάλωσης στο online shopping

0

Η σταθεροποίηση της χρήσης του Internet ως βασικό μέσο ενημέρωσης πανελλαδικά, η μεγάλη αύξηση των Smartphones, η καθολική χρήση των Social Media και οι online αγορές, περιλαμβάνονται στην πιο πρόσφατη έρευνα Web id, της Focus Bari.

Όσον αφορά ειδικά το κομμάτι του eCommerce, η πρόσφατη έρευνα που αφορά τις μετρήσεις από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Μάρτιο του 2015, δείχνει πως το 25,6% των χρηστών προβαίνει σε online αγορές, με μέσο όρο δαπάνης τα 407 ευρώ, ενώ πιο δραστήριο target group, όπως ήταν αναμενόμενο είναι η ηλικίες μεταξύ 25 – 34 ετών (ποσοστό 46,6%)

Με βάση τα ίδια στοιχεία από 12.000 ερωτηθέντες, το ποσοστό διείσδυσης του Internet φτάνει το 70,9%, ενώ στις νεαρές ηλικίες αγγίζει μέχρι και το 90%. Παράλληλα, η αύξηση της χρήσης των Smartphones αυξήθηκε κατά 6% σε σχέση με πέρυσι, καθώς έχει φτάσει το 35,5% (αντίστοιχα το 2014 27,4%).

Αναφορικά με τη χρήση των Social Media, αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι η κατακόρυφη αύξηση του Instagram, που έχει φτάσει πλέον τη χρήση του Twitter με ποσοστό 8,1% των Ελλήνων (0,1% πέρυσι) και φυσικά η σταθερή δεσπόζουσα θέση του Faceboook με ποσοστό 50,9%.

Σχετικά με την έρευνα Web id

Η έρευνα Web id, είναι η πρώτη, συνεχής off-line έρευνα για το Internet που πραγματοποιείται στην Ελλάδα από το 1995. Με την έρευνα Web id εξετάζεται η διείσδυση, το προφίλ και οι βασικές συνήθειες των Ελλήνων χρηστών του Internet, καθώς επίσης και η ημερήσια, εβδομαδιαία και μηνιαία επισκεψιμότητα των πιο βασικών εγχώριων και διεθνών sites. Η Web id διεξάγεται σε συνεχή βάση για 40 εβδομάδες το χρόνο, σε Πανελλαδικό ετήσιο δείγμα 12.000 ατόμων ηλικίας 13-74, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο CAPI (Computer Assisted Personal Interviews), και τα αποτελέσματά της εκδίδονται δυο φορές τον χρόνο με τη μορφή ηλεκτρονικών εκθέσεων και ειδικού λογισμικού. Επίσης, δεδομένης της ραγδαίας εξέλιξης στην εξοικείωση του κοινού με το Internet και των τρόπων που το χρησιμοποιεί, κάθε 3 μήνες εκδίδονται τα Web id TIPS (τα highlights του 3μήνου) που παρέχονται δωρεάν σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στοιχεία για την έρευνα εδώ

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply