White Paper του IAB Europe για τα Viewable Impressions

0

Το IAB Europe ανακοινώνει την έκδοση του White Paper πάνω στα Viewable Impressions. Το report αυτό αποτελεί ενα σημαντικό βήμα στη στρατηγική του IAB Europe για προσέλκυση μεγαλύτερων επενδύσεων στην ψηφιακή διαφήμιση από τα brands.

Στόχος του White Paper αυτού είναι να εκπαιδεύσει την αγορά σε αυτή τη συγκεκριμένη μορφή συναλλαγών της ψηφιακής διαφήμισης αλλά και να θέσει τις βάσεις για περαιτέρω συζήτηση σε τοπικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε το IAB Europe αποκάλυψε πως 84% των brand advertisers επιθυμούν να δουν την αγορά να κινείται προς την κατεύθυνση των viewable impressions αντί των served impressions.

Το report αυτό έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με κορυφαίους ειδήμονες του χώρου και προσφέρει:

  • Μια ματιά στην τρέχουσα κατάσταση των viewable impressions στην Ευρώπη
  • Τη θέση των viewable impressions σε μια ευρύτερη γκάμα metrics
  • Βασικούς ορισμούς και ορολογία
  • Μια λίστα ερωτήσεων, τεχνικής και εμπορικής φύσης, που θα πρέπει να απασχολήσουν τα εμπλεκόμενα σε συναλλαγή viewable impressions μέρη.

Ο Karim Attia, Chairman της Επιτροπής Brand Advertising του IAB Europe and CEO, nugg.ad, δηλώνει:

… Παρόλο που η διαφημιστική επένδυση στο digital έχει τετραπλασιαστεί από το 2006, όταν το IAB Europe εξέδωσε το πρώτο πανευρωπαϊκό report διαφημιστικής δαπάνης, εξακολουθούν να υφίστανται προκλήσεις που αναχαιτίζουν την περαιτέρω ανάπτυξή της, και οι μετρήσεις είναι μια από αυτές. Το White Paper αυτό αναφέρεται πολύ συγκεκριμένα στη μέτρηση των viewable impressions, και την έκδοσή του θα ακολουθήσουν εκτενείς επαφές με την αγορά. Μέσα στην τρέχουσα χρονιά, άλλες πρωτοβουλίες όπως το Measurement Blueprint και ευρύτερα θέματα ποιότητας της ψηφιακής διαφήμισης θα αναπτυχθούν στα πλαίσια της επιτροπής Brand Advertising….

Κατεβάστε το αρχείο:

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply