Yellowday του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς σε συνεργασία με τους ICAP Management Consultants

0

Η ICAP συνδυάζοντας Συμβουλευτικές υπηρεσίες customer strategy & loyalty με τις τεχνολογικές πλατφόρμες Talos και Sitecore των εταιρειών Icon Platforms και Linakis Digital αντίστοιχα, σχεδίασε, υλοποίησε και έθεσε σε λειτουργία την τεχνολογική πλατφόρμα της υπηρεσίας yellowday. Με βάση τις προδιαγραφές που έθεσε η ομάδα user experience, loyalty & digital marketing, καθώς και με την υποστήριξη τόσο του τμήματος retail banking της τράπεζας Πειραιώς (Piraeus Direct Services, Πωλήσεις, Κάρτες κ.λπ.) όσο και του marketing & communications και της Πληροφορικής, σχεδιάστηκε μία digital υπηρεσία που αποτελεί ένα μέρος της συνολικής στρατηγικής του Ομίλου της Τράπεζας προς την  κατεύθυνση ανάπτυξης μιας πραγματικής Bank-Wide Customer Loyalty πολιτικής.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία εφαρμόζοντας μοντέρνες μεθόδους customer engagement & motivation όπως το gamification παρέχει μία μοναδική εμπειρία σε όλα τα ψηφιακά κανάλια επαφής των πελατών του Ομίλου της τράπεζας Πειραιώς προσπαθώντας στον κατάλληλο τόπο και χρόνο και με αξιοποίηση του mobility να καλύψει με υπηρεσίες και προϊόντα τις πραγματικές ανάγκες όσων έρχονται σε επαφή με την υπηρεσία yellowday. 

Η λύση που υλοποιήθηκε αποτελεί μέρος του Customer Strategy Solutions & Services Portfolio της ICAP Management Consultants που ως στόχο έχει να υποστηρίζει τους πελάτες της ώστε να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες, αυξάνοντας την ικανοποίηση υφιστάμενων πελατών και να μεγαλώνουν την πελατειακή τους βάση και τις πωλήσεις τους.

Το eCommerce News αναζητεί καθημερινά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που σχετίζονται με το χώρο του eCommerce.

Leave A Reply